Brio sport- erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

otlitrom

DK skriver:

Det gode er at den bl.a. er understøttet hele vejen rundt om barnevognskassen, så den kommer ikke til at "hænge" selv om du har en pusletaske på styret!

Jeg synes også det er HELT VILDT så fint den har holdt sig. Jeg regnede med at den ville være meget mere slidt da jeg skulle have den tilbage fra min veninde her for en mdr.s tid siden! Og jeg VED de har brugt den flere gange om ugen hos hendes forældre!

Det må være kvali Og ja, den ser rigtig fin ud og godt at den ikke kommer til at hænge..

Det er rart, når vi er så grønne i det med barnevogn og udstyr generelt, at kunne trække på info og erfaringer fra jer andre. For sælgere vil jo bare sælge mere... Og så smørrer de tykt på (tænker jeg).

Så jeg er glad for at I vil dele, allesammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

JulieE

kitty skriver:

Fedt! Min kæreste er 30 cm højere end mig, så det er en vigtig funktion for os! Tak for tippet!

Altid velkommen :-) Min mand varrigtig træt af vores Emmaljunga klapvogn og gik altid ved siden af og skubbede (ikke optimalt). da vi købte Brioen kunne han lige pludselig have benened er igen :-)

Anmeld

17. november 2010

DK

Altså de der babyforhandlere de vil bilde jer HVAD som helst ind! I skal IKKE lytte på hvad de siger, i skal stole på jeres eget instinkt!

Da vi var i Baby Sam fik vi direkte at vide at ALT ANDET end en Odder var spild af penge og hul i hovedet og ekspedienten sagde faktisk at "det var utroligt at vi BEVIDST valgte det dårligste til vores barn" dengang vi var på udkig efter en kombivogn til Bimmeren! Uanset hvor mange gange jeg forklarede at jeg allerede havde en barnevogn og at den ikke ville kunne være i bilen osv osv.

En anden gang var vi ude og kigge på Brio Primofix (en autostol). Vi var først i baby sam hvor vi fik at vide at "Brio Primofix var en meget lille/kort autostol som vores barn nok hurtigt ville vokse ud af". Så tog vi direkte hen i Ønskebørn bagefter hvor de sagde at "Brio Primofix var en af de længste og største modeller på markedet og at det blandt andet var derfor at det var den model Ønskebørn udlejede da de fleste børn kunne passe den indtil de skulle over i en større vægtklasse!" -Altså, hvad skal man så tro? Man bliver nødt til bare at lytte til hvad man SELV forstiller sig/hvad andre mødre anbefaler! De der ekspedienter de er bare SÅ mærkede af hvad der giver bedst profit for deres forretning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.