Jeg har en Brio Sport! Sådan en købte jeg til Kirstine, og den er derfor i dag 7 år gammel (mindst, vi købte den på "sidste års model/udgået farve"tilbud dengang så den er nok mindst 8 år) Jeg har brugt den til Kirstine og en veninde har haft den lånt i 3 år til hendes barn. Den er stadig SÅ fin! Den er ikke rusten, stoffet er ikke bleget, det hele virker stadig optimalt og jeg vil ikke være flov over at blive set med den nede i byen selv om den er 7 år gammel nu! Den ligner og virker stadig som helt ny.
Dog skal det siges at elastikkerne i overlæderet er noget trætte nu og skal skiftes, men det er vist ens for alle barnevogne der er så gamle som min. Derudover trænger den til nye slanger i hjulene, men det kan den heller ikke bebrejdes synes jeg. Altså en cykel kan vel heller ikke holde luft i så mange år?
Alt i alt en KÆMPE stor vogn som er stabil, god at køre med og handy at klappe sammen (altså i forhold til det er en barnevogn ikke). Vi har aldrig haft problemer med den!
Hvis du vil kan jeg prøve at tage et billede af min og sætte ind, så har du en ide om hvordan den har holdt!
Knus Ditte
Anmeld