Åndenød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

mortilnoahogmelina

bøgelund1 skriver:

der er du os strukket ud = mere plads.. jeg er begyndt at få enormt ondt under begge mine fødder.. ligesom hvis man har gået en RIGTIG lang tur i nogle meget dårlige sko.. 

Det forstår jeg ikke hvad kommer af.. der sker satme meget mærkelig med kroppen.. 

det er kun min vægt der bekymre mig.. jeg har taget 18 kilo på.. =/ satme ikke sjovt når man er vant til at være skind og ben.. 

Hvis jeg står op meget , så kan jeg os godt få enormt ondt i mine føder . 

Ja der sker virkelig nogen MEGET mærkelige ting med kroppen . 

Årh , det kan jeg godt se , men tænk på du smider det hele bagefter , jeg ahr selv taget 12 kg på , men er nu meget tilfreds med det , selvom jeg håbede at jeg til sidst ville have sluttede med en vægt på + 12 men nu når vi nok lidt højre op ,hvornår har du termin ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

bøgelund

Pernille08 skriver:

Hvis jeg står op meget , så kan jeg os godt få enormt ondt i mine føder . 

Ja der sker virkelig nogen MEGET mærkelige ting med kroppen . 

Årh , det kan jeg godt se , men tænk på du smider det hele bagefter , jeg ahr selv taget 12 kg på , men er nu meget tilfreds med det , selvom jeg håbede at jeg til sidst ville have sluttede med en vægt på + 12 men nu når vi nok lidt højre op ,hvornår har du termin ??

ja men de siger jo, at det er sidst i graviditeten der kommer mest på. jeg har taget 5 kilo på, bare de sidste 14 dage.. :O så det skal nok ende endnu højere. håber virkelig os de ryger, allesammen  

det har jeg 3. januar...

hva med dig? 

Anmeld

16. november 2010

serinasmor

jeg kan se du er ved at være langt henne

det er baby der fylder meget i maven efterhånden .. det gør at du ikke kan få heeelt så meget luft ned i lungerne ... når maven synker ( op til en måned før fødsel) bliner det igen nemmere at trælle vejret .. GLÆD dig

Serinasmor

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

bøgelund1 skriver:

ja men de siger jo, at det er sidst i graviditeten der kommer mest på. jeg har taget 5 kilo på, bare de sidste 14 dage.. :O så det skal nok ende endnu højere. håber virkelig os de ryger, allesammen  

det har jeg 3. januar...

hva med dig? 

Jaaa det ahr jeg hørt , min vægt har stået rimelig stille de sidste 3 uger Dejligt . 

Jeg håber på det ikk er så slemt til sidst . 

Selvfølgelig skal du nok smide dem alle igen , man skal bare tro på det

- Jeg har termin d 31/12 - fantastisk planlægning .. Heeh . 

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

serinasmor skriver:

jeg kan se du er ved at være langt henne

det er baby der fylder meget i maven efterhånden .. det gør at du ikke kan få heeelt så meget luft ned i lungerne ... når maven synker ( op til en måned før fødsel) bliner det igen nemmere at trælle vejret .. GLÆD dig

Serinasmor

Hvor er det dejligt at høre . det vil jeg da virkelig se frem til så , jeg synes det var en utrolig ubehagelig fornemmelse  

Men man lære jo at "leve" med det . Men glæder mig til det bliver bedre . 

Knus

Anmeld

16. november 2010

bøgelund

Pernille08 skriver:

Jaaa det ahr jeg hørt , min vægt har stået rimelig stille de sidste 3 uger Dejligt . 

Jeg håber på det ikk er så slemt til sidst . 

Selvfølgelig skal du nok smide dem alle igen , man skal bare tro på det

- Jeg har termin d 31/12 - fantastisk planlægning .. Heeh . 

ja det er satme dårlig planlægning..  

men det er jo ikke unormalt at gå lidt over tid, når det er først gang.. så det satser jeg lidt på.. så vi undgår juledage, og nytår..  

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

bøgelund1 skriver:

ja det er satme dårlig planlægning..  

men det er jo ikke unormalt at gå lidt over tid, når det er først gang.. så det satser jeg lidt på.. så vi undgår juledage, og nytår..  

Heeeh , ja deter vi enige om at det er Det var heller ik lige planlagt

- Det kan jeg godt forstå , det gør jeg os selv , jeg har faktisk sagt jeg er sikker på det bliver d 3 januar - nu må vi se

Anmeld

16. november 2010

bøgelund

Pernille08 skriver:

Heeeh , ja deter vi enige om at det er Det var heller ik lige planlagt

- Det kan jeg godt forstå , det gør jeg os selv , jeg har faktisk sagt jeg er sikker på det bliver d 3 januar - nu må vi se

det har jeg slet ingen ide om. nogle dage er jeg overbevist om, at hun kommer inden for 14 dage, andre gange tror jeg det bliver midt januar.. 

var det ikke meningen, at du ville være gravid lige nu? 

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

bøgelund1 skriver:

det har jeg slet ingen ide om. nogle dage er jeg overbevist om, at hun kommer inden for 14 dage, andre gange tror jeg det bliver midt januar.. 

var det ikke meningen, at du ville være gravid lige nu? 

Både og vil jeg sige , jeg har ALDRIG fortrudt jeg er blevet gravid ALDRIG !! - Men jeg ville samtidig os gerne have kunne nå at blive færdig med min udd jeg er i gang med . 

Og så ville jeg os gerne bare lige have kunne trukket det til midt januar , jeg ønsker ikk noget jule/nytårs barn Men kommer den der kommer den der , det tager vi os med så

Jeg elsker min mave og glæder mig forfærdeligt

Anmeld

16. november 2010

Tdittmann

Mit 1. barn er fra 3.januar og det er et helvede hvert år når vi skal holde fødselsdag. Ofte skubber vi hendes fødselsdag en weekend.

I år har vi skubbet hendes fødselsdag til 8.januar, da jeg ikke gider at se hele familien igen 1.eller 2. januar, da 3. januar til næste år er en mandag og der skal hun jo også i skole.

Held og lykke med graviditeterne og  " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> for at I ikke rammer lige ind i juledagene eller nytåret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.