Åndenød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. november 2010

mortilnoahogmelina

Heej de piger . 

Nu har jeg lige endnu et spørgsmål . 

Her den sidste uges tid har jeg haft lidt svært ved at få luft , bare af at ligge på sofaen det kan give mig vejrtrækningsproblemer , er der nogen af jer der har prøvede det før ?

Oven i det , så er mine hænder og føder begyndt at sove hvis jeg ligger på dem feks . Det har jeg aldrig oplevede , er det normalt ??

Jeg er lidt bekymret . 

Knus Pernille 33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

mortilnoahogmelina

Slet ikk nogen der ved noget ???

Anmeld

15. november 2010

Rockertand

Orrrrk ja, det er HELT normalt, - og det med hænder og fødder er som oftest pga. væskeophobninger, og det kan være meget ubehageligt, jeg er tit vågnet af det om natten.

Anmeld

15. november 2010

mortilnoahogmelina

Rockertand skriver:

Orrrrk ja, det er HELT normalt, - og det med hænder og fødder er som oftest pga. væskeophobninger, og det kan være meget ubehageligt, jeg er tit vågnet af det om natten.

Okay , pyha . tusinde tak for svar . det var rigtig dejligt . 

Jeg var virkelig nervøs for om der skulle være noget , man er jo mere obs nu når man er så langt henne . 

Anmeld

15. november 2010

Rockertand

Pernille08 skriver:

Okay , pyha . tusinde tak for svar . det var rigtig dejligt . 

Jeg var virkelig nervøs for om der skulle være noget , man er jo mere obs nu når man er så langt henne . 

Selvfølgelig er man da nervøs - bare rolig, du er meget klogere næste gang

Anmeld

15. november 2010

Silas&Mille

Jeg har det på helt samme måde.
Er selv 32+5 henne og bliver forpustet af bare af at tage sko på  

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

Heej piger . 

Tusinde tak for jeres svar Det var dejligt . 

Ja , det håber jeg os jeg er , man har så mange spørgsmål første gang . 

Anmeld

16. november 2010

bøgelund

Pernille08 skriver:

Heej piger . 

Tusinde tak for jeres svar Det var dejligt . 

Ja , det håber jeg os jeg er , man har så mange spørgsmål første gang . 

jo længere hen du kommer, presser baby jo mere og mere på.

jeg skal bare tænke på at sidde på min hånd, så sover den.. og jeg får tit sidestik, bare af at sidde i sofaen.. og åndenød os.. 

så det er heeelt normalt.. selvom det virker ubehagelige, og virkelig meget som om man er i dårlig form.. 

Anmeld

16. november 2010

mortilnoahogmelina

bøgelund1 skriver:

jo længere hen du kommer, presser baby jo mere og mere på.

jeg skal bare tænke på at sidde på min hånd, så sover den.. og jeg får tit sidestik, bare af at sidde i sofaen.. og åndenød os.. 

så det er heeelt normalt.. selvom det virker ubehagelige, og virkelig meget som om man er i dårlig form.. 

Okay , tusinde tak . 

Det er sjovt for det i mine hænder/føder det kommer kun når jeg sover , der er ikk problemer med det ellers . 

Og min åndenød kommer kun når jeg sidder i sofaen , jeg har det faktisk bedst ved at stå op eller gå rundt . 

Anmeld

16. november 2010

bøgelund

Pernille08 skriver:

Okay , tusinde tak . 

Det er sjovt for det i mine hænder/føder det kommer kun når jeg sover , der er ikk problemer med det ellers . 

Og min åndenød kommer kun når jeg sidder i sofaen , jeg har det faktisk bedst ved at stå op eller gå rundt . 

der er du os strukket ud = mere plads.. jeg er begyndt at få enormt ondt under begge mine fødder.. ligesom hvis man har gået en RIGTIG lang tur i nogle meget dårlige sko.. 

Det forstår jeg ikke hvad kommer af.. der sker satme meget mærkelig med kroppen.. 

det er kun min vægt der bekymre mig.. jeg har taget 18 kilo på.. =/ satme ikke sjovt når man er vant til at være skind og ben.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.