Det sidste mavebillede fra Mig uge 38+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

JustMe

Det bliver da som en tidlig julegave, du får hva Jeg kan lige forestille mig, hvor spændt du må være (selvom den forestilling sikkert stadig ligger milevidt fra, HVOR spændt og glad, du egentlig er )

Men det er næsten helt ærgerligt, at du skal af med den superflotte mave, for den er da godt nok til et 10-tal ud af 10!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

M.O.A.R.

Flot mave!!

Held og lykke imorgen

Anmeld

16. november 2010

TbCp

rigtig meget held og lykke og god fornøjelse (kan man sige det) med det forestående...

Er det skørt at jeg sidder og bliver lidt midsundelig over at det ikke er mig

Anmeld

16. november 2010

quar20

TbCp skriver:

rigtig meget held og lykke og god fornøjelse (kan man sige det) med det forestående...

Er det skørt at jeg sidder og bliver lidt midsundelig over at det ikke er mig

hihiih Nej det skam ikke skørt.. Selvom en fødsel er møg smertefuld så er det da det bedste der kan ske for en

Og mange tak for det - glæder mig også rigtig meget til sygehuset ringer

Anmeld

16. november 2010

quar20

JustMe skriver:

Det bliver da som en tidlig julegave, du får hva Jeg kan lige forestille mig, hvor spændt du må være (selvom den forestilling sikkert stadig ligger milevidt fra, HVOR spændt og glad, du egentlig er )

Men det er næsten helt ærgerligt, at du skal af med den superflotte mave, for den er da godt nok til et 10-tal ud af 10!  

Hvor er du sød mange mange tak Må indrømme at selvom jeg ELSKER livet i maven osv, så glæder jeg mig altså til at få ham ud og slippe for vægten foran

Ja det blir sku den bedste julegave jeg har fået.. Tino var jo en forsinket julegave ( fra feb.) - så de to gaver er da noget af det bedste jeg nogensinde kommer til at opleve

Anmeld

16. november 2010

B&J

Sikke en super fin mave ja lille bror bor rigtigt godt der inde men ej hvor er det spænde det sker imorgen held og lykke glæder mig meget til læse din fb og se billeder

Anmeld

16. november 2010

Mormilla

Held og lykke i dag

Anmeld

16. november 2010

Diana...

Ej sikke en fin STOR smuk mave du har den sidder virkelig flot på dig. 

Uhh så det idag de skal ringe ejj hvor er det altså spændende. 

Du må lige skrive når de ringer 

Anmeld

16. november 2010

marloutti

Uhh, jeg krydser fingre for de ringer snart.. Ønsker dig al mulig held og lykke med det hele...

Anmeld

17. november 2010

JustMe

Hvor er du sød mange mange tak Må indrømme at selvom jeg ELSKER livet i maven osv, så glæder jeg mig altså til at få ham ud og slippe for vægten foran

Ja det blir sku den bedste julegave jeg har fået.. Tino var jo en forsinket julegave ( fra feb.) - så de to gaver er da noget af det bedste jeg nogensinde kommer til at opleve

Du har jo også haft vildt mange gener at kæmpe med, så jeg kan bestemt godt forstå dig! Glædelig jul, hehe Du må jo også snart være i fuld gang >:< Glæder mig til billeder og fødselsberetningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.