Det sidste mavebillede fra Mig uge 38+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. november 2010

quar20

Hej piwer.

Ja imorgen skal sygehuset jo ringe om hvornår jeg skal komme derop SAMME DAG for at blive sat igang.. - kan slet ikke vente..!!

Så syntes lige jeg ville dele mit sidste mavebillede med jer, så de næste billeder der kommer blir af Lillebror og af vores familie på 4

Knus fra Maria Som inderligt glæder sig til at få lillebror ud, så en ny hverdag kan komme igang med to skønne drenge )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Mettemus

Sååå fin en mave! Held og lykke med i morgen - glæder mig til fb og billeder af dine drenge

Anmeld

15. november 2010

Steph_Laurits

Rigtig fin mave du har dig, den sidder super flot.

Held og lykke imorgen  
Glæder mig til at se en masse billeder af vidunderet

Anmeld

15. november 2010

quar20

Mange tak - ja sikke en mave/babyhule han har sig derinde.. For hunde den er stor.. Jeg glæder mig rigtig meget til at vise billeder af lillebror og af vores familie ) Og ikke mindst til at skrive fb

Anmeld

15. november 2010

Kruse90

Rigtig flot mave
held og lykke med det hele

Anmeld

15. november 2010

Papaya

Hvor er du fin søde..

Jeg  for at alt kommer til at gå godt så I kan komme hjem med lille bror så vi kan se ham...

Kæmpe  og masser af gode tanker!!

Anmeld

15. november 2010

quar20

1000 tak piger.. )

Anmeld

15. november 2010

Sakris

quar20 skriver:

Hej piwer.

Ja imorgen skal sygehuset jo ringe om hvornår jeg skal komme derop SAMME DAG for at blive sat igang.. - kan slet ikke vente..!!

Så syntes lige jeg ville dele mit sidste mavebillede med jer, så de næste billeder der kommer blir af Lillebror og af vores familie på 4

Knus fra Maria Som inderligt glæder sig til at få lillebror ud, så en ny hverdag kan komme igang med to skønne drenge )

Ej hvor spændende.... Så mange gange held og lykke med igangsættelse.... Det bliver spændende at se ham

Anmeld

15. november 2010

Dansker I Holland

Hvor er det bare en smuk og stor mave du har Glæder mig til at se billeder af lillebror og læse fb Knus og kram Sussie 40+0

Anmeld

15. november 2010

sandratobias

Kanon fin mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.