Ægløsningstest... få dage inden mens,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Happiness

Kan godt ane en utydelig streg næsten lige ved siden af den blå. ca. 5mm fra den blå. Er det den du tror du kan se... Hvis det er den, vil jeg da give et forsigtigt tillykke...

Prøv igen imorgen med morgenurin eller endnu bedre torsdag med morgenurin. Så er den forhåbentlig tydeligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Frk.S

MaybeMe skriver:

Kan godt ane en utydelig streg næsten lige ved siden af den blå. ca. 5mm fra den blå. Er det den du tror du kan se... Hvis det er den, vil jeg da give et forsigtigt tillykke...

Prøv igen imorgen med morgenurin eller endnu bedre torsdag med morgenurin. Så er den forhåbentlig tydeligere

Ja, det er lige præcis den jeg kan se. Jeg har set et billede af en klart positiv quickvue test, og der var den positive streg også ret tæt på kontrolstregen.

Min plan er nok også at tage en torsdag morgen, hvis mens ikke er kommet inden. Jeg burde måske vente lidt længere end det, men det tror jeg ikke jeg kan.

Anmeld

16. november 2010

Happiness

Frk.S skriver:

Ja, det er lige præcis den jeg kan se. Jeg har set et billede af en klart positiv quickvue test, og der var den positive streg også ret tæt på kontrolstregen.

Min plan er nok også at tage en torsdag morgen, hvis mens ikke er kommet inden. Jeg burde måske vente lidt længere end det, men det tror jeg ikke jeg kan.

Uh jeg kender det... Jeg testede positiv 4 dage før. DOg en utydelig en. Men på selve testdagen var den meget tydelig. Men nåede også at teste alle dagene imellem

Håber at din er tydeligere snart.

Ps. elsker at lege lidt med billeder og farve. Den blir meget tydeligere når man ændre farvekontrasten i billedet... Så stregen er der helt bestemt!

Anmeld

16. november 2010

Rockertand

Frk.S skriver:

Ok... prøver lige.

Det er en quickvue test. Jeg har skilt den ad, for nemmere at fange stregen. Den blå streg til venstre er kontrolstregen. Den tydelige røde streg til højre var under plastik-skjoldet. Den jeg tror jeg ser er en SVAG rød streg ved siden af den blå.

Jo mere jeg ser på den, jo mere sikker bliver jeg på at jeg ser noget. Så - hvad ser i?

Jeg kan også se stregen, men er dog i tvivl, om der er farve i, men det vil vise sig snart :0)

Held og lykke.

Anmeld

16. november 2010

Lotus86

Altså da jeg testede positivt på en g-test tog jeg også for sjov en æg-test, og der kom også en fin nr. 2 streg, men den var ikke helt positiv, det blev den først efter nogle dage, så jeg tror da måske den er der, kan nemlig også ane en svag streg på din g-test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.