Ægløsningstest... få dage inden mens,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.950 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Frk.S

Hejsa.

Så kom test-monsteret op i mig... men jeg har kun én G-test, så den vil jeg gemme til evt. udebleven mens på torsdag. Så jeg tog en ÆL-test (efter at have læst en del tråde om positive ÆL-test ved graviditet)  Jeg kunne ikke lade være.

Nå, men den var ikke positiv - men ret tæt på, altså med en tydelig test-streg - bare ikke helt så tydelig som kontrolstregen. Men kan den godt blive det vha. LH? mit LH-niveau burde vel ligge ret lavt lige nu. Så nu kan jeg selvfølgelig ikke lade være med at tænke på om det er HCG der giver farven.

Jeg HAR haft positiv ÆL-test i denne periode - for 10 dage siden.

Hvad tror i? Er der nogen der har prøvet at tage ÆL-test få dage inden mens, hvordan så den ud, og VAR i gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Frk.S

Og altså jeg VED godt at jeg skal tage en G-test for at få endeligt svar. Men det er bare så spændende. Og jeg VIL bare ikke teste før tid på G-test denne gang!

Anmeld

15. november 2010

Kruse90

Jeg kan desværre ikek give dig vished
Jeg kan kun sige vent og så til test dag Ved det kan være svært
Men krydser for dig

Anmeld

15. november 2010

Muffinmus

måske:-) min æl test var knald positiv da jeg var gravid i hvert fald:-)

Den tydeligste streg er teststregen, så du kan nok se den bare reagerede voldsomt, men det var vist også lidt over testdag:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

Rockertand

Frk.S skriver:

Og altså jeg VED godt at jeg skal tage en G-test for at få endeligt svar. Men det er bare så spændende. Og jeg VIL bare ikke teste før tid på G-test denne gang!

Så lad være med at skrive indlæg her om det - vi er sgu da nysgerrige, så køb en test og få det overstået

Anmeld

15. november 2010

Frk.S

MariaE skriver:

måske:-) min æl test var knald positiv da jeg var gravid i hvert fald:-)

Den tydeligste streg er teststregen, så du kan nok se den bare reagerede voldsomt, men det var vist også lidt over testdag:-)

Ja, det er jo sådan nogen jeg har set et par stykker af efterhånden. Men så fin er min jo ikke. Der er test-stregen lidt svagere end kontrolstregen. Dette er dog taget om eftermiddagen, som jeg normalt ville gøre med en ÆL-test, og ikke med morgenurin, som jeg ville gøre med en G-test.

Anmeld

15. november 2010

Frk.S

Rockertand skriver:

Så lad være med at skrive indlæg her om det - vi er sgu da nysgerrige, så køb en test og få det overstået

Ja, jeg er også MEGET nysgerrig. Men jeg har lovet mig selv ikke at teste før tid denne gang. Jeg bliver simpelthen så sur på mig selv når jeg har brugt en g-test før tid, den er negativ, og jeg kan alligevel ikke vide om den er der et par dage senere.

Men jeg skal nok opdatere når jeg engang har fået vished.

Anmeld

16. november 2010

Frk.S

Og så gjorde jeg det alligevel.... tog en G-test. Simpelthen fordi jeg fik sådan en voldsom metalsmag i munden i dag på arbejde. Jeg blev enig med mig selv om, at DET da ikke kan være noget jeg bilder mig ind.

Og jeg TROR faktisk at der er en meget svag streg. Jeg er ikke sikker på det er noget jeg kan fange på kamera, da den er meget svag. Men jeg kan se den i strakt arm (men mindre det er noget jeg bilder mig ind). Den er ikke taget med morgenurin. Så hvis mens ikke kommer tager jeg en om et par dage med morgenurin.

Håber på TO fine streger!

Anmeld

16. november 2010

Rockertand

Og så gjorde jeg det alligevel.... tog en G-test. Simpelthen fordi jeg fik sådan en voldsom metalsmag i munden i dag på arbejde. Jeg blev enig med mig selv om, at DET da ikke kan være noget jeg bilder mig ind.

Og jeg TROR faktisk at der er en meget svag streg. Jeg er ikke sikker på det er noget jeg kan fange på kamera, da den er meget svag. Men jeg kan se den i strakt arm (men mindre det er noget jeg bilder mig ind). Den er ikke taget med morgenurin. Så hvis mens ikke kommer tager jeg en om et par dage med morgenurin.

Håber på TO fine streger!

Uh, det er spændende, håber på opdatering af den positive slags om et par dage.

Kan du se, om der er farve i den ekstra streg? Vi vil da meget gerne se billede af den, selvom du tror, at den ikke kan ses, så er vi mange, der er ved at være trænet i test-tydning.

Anmeld

16. november 2010

Frk.S

Rockertand skriver:

Uh, det er spændende, håber på opdatering af den positive slags om et par dage.

Kan du se, om der er farve i den ekstra streg? Vi vil da meget gerne se billede af den, selvom du tror, at den ikke kan ses, så er vi mange, der er ved at være trænet i test-tydning.

Ok... prøver lige.

Det er en quickvue test. Jeg har skilt den ad, for nemmere at fange stregen. Den blå streg til venstre er kontrolstregen. Den tydelige røde streg til højre var under plastik-skjoldet. Den jeg tror jeg ser er en SVAG rød streg ved siden af den blå.

Jo mere jeg ser på den, jo mere sikker bliver jeg på at jeg ser noget. Så - hvad ser i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.