Skrævet på en kvinde som reklame på gaden :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Diana...

A. skriver:

ej jeg vil se billede hvad er koden

Der er et link nogen sider inde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Low

SeptemberBaby skriver:

Nej, hvor sjovt egentlig, for jeg har det præcis omvendt. Har meget sværere ved at kapere Cults iscenesættelse af (unge) kvinder, end det her... Det er sørme forskelligt, hvad vi reagerer på.

Ja det må man sige . Jeg kan godt se at den her reklame med en kvinde der ser sig skridet med spejlet er et normalt billede meen så synes jeg heller at de skulle tage det fra en vinkel så man ikke ser nærmest ind i hende

Anmeld

16. november 2010

Ranarupta

bondepigen skriver:

Det synes jeg heller ikke, der er noget galt i... Det kommer vores børn da osse til, men jeg synes alligevel, det billede sender et forkert signal...men nok mest det, at det ALTID er kvindekroppen der udstilles...

Det er som at sige, at kvinders kroppe bare er til udstilling og til offentlig skue... Det er ikke noget værd at skjule, kvinders bryster og "tissekone" er kun til for at skulle bruges af mænd...

Ej ok, jeg ved godt jeg stiller det lidt på spidsen, men ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det....

Det kan give unge knægte den forestilling at kvinder kun er til for at tilfredsstille deres behov... Jeg synes bare det er SÅ forkert...men som sagt ikke KUN dette billede.....

Jeg forstår godt hvad du mener, og det synes jeg da også er forskruet. Altså at det ikke er lige... 

Jeg tror - fuldstændigt uden at vide det - at mange reklamefolk er mænd. Og jeg tror også at vi skal lede virkelig længe efter mænd generelt, der gider at kigge på nøgne mænd i det offentlige rum - også selvom det "bare" er på tryk.
Og så bliver simpelthen bare ikke lavet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.