Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Joan ( Smallie )

Niels fik de først 2 da han var 3½ månende og da han var 10 måneder havde han fået 12 tænder

Anne var ikke mere end 3 måneder inden de første 3 tænder kom frem og da hun var 1 år havde hun 16 tænder. Så det er gået pænt hurtig her. Ikke altid det har været sjovt at amme dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Gaia

B&J skriver:

Vores dreng på 8mdr har heller ikke tænder i nu men hold op han har haft ondt i gummerne og siden det startede for 2mdr siden har han ikke rigtigt ville have grød  men håber det kommer igen

uh det lyder da ikke rart. Håber da snart han får hans første tænder, så han kan begynde på grød igen.

Anmeld

15. november 2010

Mor til L&S

Gaia skriver:

Jeg kan se i min barnets bog, at jeg var ca. 8 1/2 måned gammel inden jeg fik de første tænder og min mand var vist 7 måneder, så hænger nok meget godt sammen med at hun endnu ikke har fået sine de første tænder.

Ja det kunne det ihvertfald sagtens være

Anmeld

15. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Mathias blev 7 mdr for 2 dage siden og hans første tand er lige kommet frem. Har INTET kunne mærke på ham.....

Anmeld

15. november 2010

B&J

Gaia skriver:

uh det lyder da ikke rart. Håber da snart han får hans første tænder, så han kan begynde på grød igen.

håber vi andre også hvis det er de gummer/tænder

Anmeld

15. november 2010

Gaia

MaleneF skriver:

Simons første tand er lige brudt igennem idag faktisk! Han er 6 mdr. og har ikke kunne mærke nogen forskel på ham overhovedet!

Tillykke Det er da dejligt at I ikke har kunnet mærke noget på ham og at han ikke har haft ondt.

Anmeld

15. november 2010

M.O.A.R.

Gaia skriver:

Tillykke Det er da dejligt at I ikke har kunnet mærke noget på ham og at han ikke har haft ondt.

Tusind tak

Ja, er virkelig også glad for at man ikke har kunne mærke noget på ham Havde ellers regnet med den helt store tur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.