Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Gaia

Hvornår vi jeres små poder tænder?Min datter på 7 måneder har endnu ikke fået tænder. Men mon ik de kommer snart. Hvordan reagerede jeres barn på det at få tænder, var der feber, meget gråd eller?? Og hvor længe stod det på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Nalle

Vores datter var knap 13-14 måneder da hun fik den første.
Nu er hun 2 år, og har 9 tænder

Vores søn er 5 måneder, og har ikke fået nogle endnu.

Hvad jeg kan huske har vores datter aldrig haft feber pg tænder.

Anmeld

15. november 2010

Mor til L&S

Gaia skriver:

Hvornår vi jeres små poder tænder?Min datter på 7 måneder har endnu ikke fået tænder. Men mon ik de kommer snart. Hvordan reagerede jeres barn på det at få tænder, var der feber, meget gråd eller?? Og hvor længe stod det på?

Liva fik  2 tænder da hun var 6 mdr. Den dag de brød igennem var hun meget pyldret - ville være hos mig hele tiden og sov ikke meget... Men allerede dagen efter var alt fint igen.. Liva er nu 7½ mdr og tror snart der er 1 eller 2 på vej igen

Ved du hvornår du selv fik tænder som barn?? Synes det tit hænger lidt sammen...

Anmeld

15. november 2010

LRJ

Gaia skriver:

Julie har 2 og en på vej og hun er 7 mdr - men dagene op til har hun diaré og rød numse og sover ikk om natten men ellers er der intet at mærke

Anmeld

15. november 2010

B&J

Vores dreng på 8mdr har heller ikke tænder i nu men hold op han har haft ondt i gummerne og siden det startede for 2mdr siden har han ikke rigtigt ville have grød  men håber det kommer igen

Anmeld

15. november 2010

maria_wlt

Tris fik sine første tænder som 4 mdr. Har nu 8 som 10 mdr. 

Han har feber hver gang, men de første par gange var værst og han græd og græd den stakkel.. 

Vi fik noget fra lægen til at smøre på hans gummer som tog den værste smerte.

Anmeld

15. november 2010

M.O.A.R.

Simons første tand er lige brudt igennem idag faktisk! Han er 6 mdr. og har ikke kunne mærke nogen forskel på ham overhovedet!

Anmeld

15. november 2010

Hasselnødden

Min søn fik sine første to tænder på hans 6 måneders dag, natten før var han varm, men uhyre aktiv og ville egentligt bare lege - så han kom ind i dobbeltsengen hvor vi var vågne fra midnat til kl. 6 hvor jeg læste godnathistorier for ham og så fik han agurkesnacks fordi jeg læste det tog kløen i gummerne.. han har nok omkring 7-8 tænder (10 måneder)  nu og det har aldrig været helt vildt med ham og feber f.eks. men hvis det falder sammen med at han bliver forkølet, så har han en enkelt gang virkelig haft det skidt hvor han "kun" havde 37-38 i feber. Så det var ikke alarmerende, men han var til forskel meget sløv, fik masser af te, varm mælk/vælling, spiste det han ville have, næsedråber, sov når han kunne og så længe han kunne og masser af omsorg og kys og kram... det er jo forskelligt fra barn til barn, så det er veksler sikkert uhyre meget på hvordan din lille vil tage det og dennes forældrene De skal nok komme under alle omstændigheder

Anmeld

15. november 2010

Gaia

Mor til Liva skriver:

Liva fik  2 tænder da hun var 6 mdr. Den dag de brød igennem var hun meget pyldret - ville være hos mig hele tiden og sov ikke meget... Men allerede dagen efter var alt fint igen.. Liva er nu 7½ mdr og tror snart der er 1 eller 2 på vej igen

Ved du hvornår du selv fik tænder som barn?? Synes det tit hænger lidt sammen...

Jeg kan se i min barnets bog, at jeg var ca. 8 1/2 måned gammel inden jeg fik de første tænder og min mand var vist 7 måneder, så hænger nok meget godt sammen med at hun endnu ikke har fået sine de første tænder.

Anmeld

15. november 2010

EliasMinDejligeSøn<3

min søn fik da han var 7 mdr.. den føste skreg han ved i 4 dage men nu er han 1 og har 8 tænder og de andre har jeg ikk lagt mærke til de er bare kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.