patella skriver:
Hej tøser. Ja så er det mig IGEN.
Jeg forstår ikke rigtig hvad der sker, men Bastian har elsket bad fra dag ét! Altid syns det var det dejligste at komme i bad... plasket og grint og hygget sig.
Han kunne endda så godt lide det, at jeg ligefrem overvejede at putte ham i bad hveranden dag (ellers er det to gange om ugen). Pludselig ud af det blå, græder han og græder og græder når han kommer i bad. Jeg aner ikke hvad der er sket. Jeg mindes ikke han er blevet forskrækket over noget. Han har ikke fået sæbe i øjnene. Han har dog i lang tid ikke kunnet lide at få vasket hår, men så har det kun været når det stod på, at han virkede utilfreds. Nu er det allerede når han begynder at finde ud af hvor det bærer hen, altså nærmest mens jeg fylder karet med vand, så begynder han.
Og han er normalt ikke ked af noget som helst...
Andre der har oplevet noget lignende og måske ved hvad der foregår 
Han blir et år sidst i november og det har stået på i ca. 14 dage - tre uger...
hvor mærkeligt, skulle lige til at sætte mig ned og skrive et lignende indlæg. har fuldstændig samme problem herhjemme med en af mine piger (21 mdr) – hun har altid elsket at komme i bad men er pludselig blevet fuldstændig hysterisk og skriger så meget når hun kommer ned i vandet at hun hyperventilerer og lyder som hun skal til at kaste op 
jeg får det overstået så hurtigt som muligt, for det skal jo gøres. men pt er det kun én gang om ugen.
det gør ingen forskel om det er karbad, brusebad eller håndvasken i køkkenet – samme reaktion hver gang 
Anmeld