39+4 til JM og Foto:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Ranarupta

Uhh, hvor er det spændende! Jeg håber også, at det har en effekt, at hinderne er blevet løsnet - og at vi snart ser billeder af Isaacs lillebror. (Blev I enige om navn?)

Og ligesom de andre, så synes jeg også, at du er utroligt smuk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

sarahb

hej Tøser.
Først tusinde tak, for de dejlige komplimenter. Det er altid dejligt at høre når vægten siger +17 kg.

Jeg har haft mega ondt efter jeg var ved JM og er så ØM i understellet og plukveerne bider også godt, men det sagde hun også ville ske. Og så kan det jo enten gå frem eller tilbage. Så det er bare at se tiden an og se hvad der sker, men lillebror må meget gerne melde sin ankomst meget snart.

Og navnet, ja det bliver Jonas, det er Omer der valgte det.

Glæder mig så meget til at se den lille fis, og få ham på mit bryst.. Begyndte at græde 2 gange i dag bare af glæde, fordi det gik op for mig at nu skal vi snart være forældre igen til en dejlig lille dreng

Anmeld

15. november 2010

JustAnotherName

sarahb skriver:

Så nåede jeg til min sidste planlagte konsultation.
Bassen har det fint, de skønner ham til 3500 og han ligger dybt, dog ikke fast med det var ikke nødvendigt når det er 2. gang.
Jeg er virkelig træt af at være gravid så mine skønne JM løsnede mine hinder, i håb om der kunne ske noget. Jeg var 1.5 cm åben så det kunne sagtens lade sig gøre at løsne dem, og hun kunne også prikke lidt til hans hoved.
Jeg havde lidt protein i min urin og kastede op igår og følt trykken på brystkassen, så hvis jeg får kvalme og ubehag ved brystkassen skal jeg lige kontakte dem og så må vi se.

Ellers synes hun jeg var så fin og hun synes stadig slet ikke jeg lignede en anden gangs gravid.. weee

Her er et billede af mig fra idag.

For filan da Sarah, hvor ser du bare tæske-godt ud.
Jeg ved jo godt, at man bare er færdig og brugt, når man er så langt henne, men det kan jo slet ikke ses på dig. Du er heldig at være så smuk ....også som højgravid

Og hvor er det bare vildt, at din termin er SÅ TÆT PÅ NU!!! Spændende!

Anmeld

15. november 2010

JustAnotherName

sarahb skriver:

hej Tøser.
Først tusinde tak, for de dejlige komplimenter. Det er altid dejligt at høre når vægten siger +17 kg.

Jeg har haft mega ondt efter jeg var ved JM og er så ØM i understellet og plukveerne bider også godt, men det sagde hun også ville ske. Og så kan det jo enten gå frem eller tilbage. Så det er bare at se tiden an og se hvad der sker, men lillebror må meget gerne melde sin ankomst meget snart.

Og navnet, ja det bliver Jonas, det er Omer der valgte det.

Glæder mig så meget til at se den lille fis, og få ham på mit bryst.. Begyndte at græde 2 gange i dag bare af glæde, fordi det gik op for mig at nu skal vi snart være forældre igen til en dejlig lille dreng

Hvis ujeg havde været blevet en dreng, så ville jeg også have heddet Jonas.

Dejligt navn   ......altså til en lille dreng!!  

Anmeld

15. november 2010

sarahb

JustAnotherName skriver:

For filan da Sarah, hvor ser du bare tæske-godt ud.
Jeg ved jo godt, at man bare er færdig og brugt, når man er så langt henne, men det kan jo slet ikke ses på dig. Du er heldig at være så smuk ....også som højgravid

Og hvor er det bare vildt, at din termin er SÅ TÆT PÅ NU!!! Spændende!

tak søde

Ja det er lige om hjørnet.. Det kan jo være når som helst..

Ja jeg synes også det er et sødt navn, skal lige vænne mig til det, nu hvor jeg ikke direkte har valgt det men det er et dejligt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.