39+4 til JM og Foto:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2010

sarahb

Så nåede jeg til min sidste planlagte konsultation.
Bassen har det fint, de skønner ham til 3500 og han ligger dybt, dog ikke fast med det var ikke nødvendigt når det er 2. gang.
Jeg er virkelig træt af at være gravid så mine skønne JM løsnede mine hinder, i håb om der kunne ske noget. Jeg var 1.5 cm åben så det kunne sagtens lade sig gøre at løsne dem, og hun kunne også prikke lidt til hans hoved.
Jeg havde lidt protein i min urin og kastede op igår og følt trykken på brystkassen, så hvis jeg får kvalme og ubehag ved brystkassen skal jeg lige kontakte dem og så må vi se.

Ellers synes hun jeg var så fin og hun synes stadig slet ikke jeg lignede en anden gangs gravid.. weee

Her er et billede af mig fra idag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Milka

sarahb skriver:

Bassen har det fint, de skønner ham til 3500 og han ligger dybt, dog ikke fast med det var ikke nødvendigt når det er 2. gang.
Jeg er virkelig træt af at være gravid så mine skønne JM løsnede mine hinder, i håb om der kunne ske noget. Jeg var 1.5 cm åben så det kunne sagtens lade sig gøre at løsne dem, og hun kunne også prikke lidt til hans hoved.
Jeg havde lidt protein i min urin og kastede op igår og følt trykken på brystkassen, så hvis jeg får kvalme og ubehag ved brystkassen skal jeg lige kontakte dem og så må vi se.

Ellers synes hun jeg var så fin og hun synes stadig slet ikke jeg lignede en anden gangs gravid.. weee

jamen du ser jo fantastisk ud

1,5 cm åben – så er du da lidt igang, kan man ikke sige det?

Anmeld

15. november 2010

sarahb

tak søde...

Jeg ved det faktisk ikke, men det håber jeg da så sandelig. For er godt nok træt af det. Og kan bare mærke mit bækken slet ikke kan mere nu.. Det gør møg ondt.. Så håber det er snart

Anmeld

15. november 2010

TbCp

Du er SMUK!!!!

Håber det hjælper at hun løsnede hinder så der snart kan ske noget!

Anmeld

15. november 2010

lion

Hvor er du bare flot gravid.

Jeg håber det har hjulpet at hun har løsnet hinden

Anmeld

15. november 2010

Vinker

sarahb skriver:

Du ser bare brand godt ud Sarah - SÅ flot med den mave!!!

Uha tænk at du er så tæt på termin - det er bare gået alt for hurtigt, synes jeg.

Lyder til lillebror har en rigtig flot vægt og at han fortsat har det godt hos dig i maven. Håber du han meget snart siger at han gerne vil ud ;) Glæder mig heeeelt viiiiildt til at se den lille trold :)

Kom så kære veer - Nu er det altså ved at være tid!!!!

Anmeld

15. november 2010

otlitrom

Hold op, du ser godt ud! Sådan vil jeg også se ud, når jeg er 39+4 (drømmer hun )

Jeg kan godt forstå du gerne vil føde nu.. Jeg er allerede utålmodig, så jeg tør slet ikke tænke på, hvordan jeg bliver omkring uge 40

Jeg håber lillebror kommer snart!!

Anmeld

15. november 2010

Dictes mor

Hold da op mand, hvor ser du godt ud! Jeg var jo mega, da jeg var nået dertil Jeg håber, at der snart sker noget, for jeg kan tydeligt huske, hvordan det var at være nået dertil, så må der bare gerne ske noget.

Det er så spændende, det varer jo ikke længe inden vi får det lille vidunder at se, og I har lillebror med hjem.

Anmeld

15. november 2010

Bondepigen

Uuuh, så MÅ det altså være snart! Håber hindeløsningen hjælper!

Anmeld

15. november 2010

ooo

Jeg krydser fingre for at du snart kommer til at føde, så du ikke skal have så ondt mere i bækkenet. (Og vi kan komme til at se lillebror)

Du ser nu bare vildt godt ud med den mave, den er så fin til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.