Ananas i kage... Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Zafir

Kirle skriver:

Du kan jo prøve på forhånd og hvis det går helt galt så er det kun 4kr du har smidt ud af vinduet

Ja det må prøves

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Zafir

JulieE skriver:

Ja.. Ok Skal det være som en en ren mousee? Jeg tænker enten en lækker creme med ananas i eller også... Min mor har nogen gange lavet chokolade mousse med ananas i, det smager også rigtig godt sammen

Jeg tror ikke min farmor vil have det med chokolade mousse og ananas stykker. Hun har jo ønsket sig flødecreme MEN - jeg kunne sagtens finde på at æde det hehe Så måske min egen fødselsdagskage i ugen efter

Anmeld

15. november 2010

Zafir

Ploffer skriver:

Jeg har lavet ananas fromage til en kage.

Jeg blendede end dåse ananas med saft og det hele. Så kogte jeg det i et par minutter og rørte så udblødt husblads i. Da det var kølet af, vendte jeg flødeskum i og så i kagen.

Det stivnede ligeså fint som alle andre fromager 

HMM HMMM!!!... Så måske, er det ligesom at lave det jeg normalt laver med hindbær... Jeg laver det med tyrkisk yougurt, fordi ejg ikke er så glad for flødeskums mousse...

Så hvis jeg bare laver ananas halløjet også blandet det med yougurt og vanilie og så putter det i kagen ... Så må det jo blive til mousse ... Mmm Lækkert!

Anmeld

15. november 2010

Ploffer

Zafir skriver:

HMM HMMM!!!... Så måske, er det ligesom at lave det jeg normalt laver med hindbær... Jeg laver det med tyrkisk yougurt, fordi ejg ikke er så glad for flødeskums mousse...

Så hvis jeg bare laver ananas halløjet også blandet det med yougurt og vanilie og så putter det i kagen ... Så må det jo blive til mousse ... Mmm Lækkert!

Det tror jeg bliver rigtig godt.... Og det smager helt sikkert fantastisk med flødecreme 

Go for it 

Anmeld

15. november 2010

Zafir

Ploffer skriver:

Det tror jeg bliver rigtig godt.... Og det smager helt sikkert fantastisk med flødecreme 

Go for it 

Så kunne man måske putte hele ananas stykker i flødecremen, som ekstra?mmm...

Tænke tænke. Den er ikke helt belsuttet endnu... Men fedt at det kan lade sig gøre

Anmeld

15. november 2010

Ploffer

Zafir skriver:

Så kunne man måske putte hele ananas stykker i flødecremen, som ekstra?mmm...

Tænke tænke. Den er ikke helt belsuttet endnu... Men fedt at det kan lade sig gøre

Ja det kunne være super godt 

så får den også lige lidt "bid" 

Mums hvor er jeg lækkersulten/sulten nu. Men ligger i min seng med hold i nakken/ryggen så kan ikke lige løbe til bageren. ØV 

Anmeld

15. november 2010

Zafir

Ploffer skriver:

Ja det kunne være super godt 

så får den også lige lidt "bid" 

Mums hvor er jeg lækkersulten/sulten nu. Men ligger i min seng med hold i nakken/ryggen så kan ikke lige løbe til bageren. ØV 

Æv... God bedring så.

Men jeg tænker også at det vil være lækkert med lidt bid. Måske man så også skulle hakke lidt MØRK choko i grove hakninger, der kan gide lidt mere bid? mmm... tænke tænke (og lave overspringshandlinger - har planlagt at gøre køleskabet rent om lidt... hehe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.