Hvordan arbejder du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Moar'en

32 timer, men det gjorde jeg nu os inden vi fik Viktor. Jeg har vagt det fordi vi har en økonomi der godt bære jeg kun arbejder 32 timer, elsker det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Maja_4000

Min plan er at jeg skal læse når jeg starter op efter barsel .. Og regner med at tage 20 - 25 timer om ugen (:

Anmeld

15. november 2010

Svei

Jeg arbejder 32 timer nu her hvor jeg er i praktik og det skal jeg bare aldrig mere så længe jeg har små børn, føler virkelig ikke det er optimalt...meget bedre når jeg er på semi hvor det er omkring 15-20 timer om ugen.

Når jeg er færdig har jeg valgt at arbejder maks 20 timer, andet ville jeg ikke kunne leve med, ville simpelthen ikke føle det var godt nok over for ungerne og mig selv.

Anmeld

15. november 2010

JulieE

Jeg arbejde gennemsnitligt 31 tiner pr. Forstået på den måde at jeg arbejder mandag til fredag 8-13 (så fedt) og så hver anden weekend arbejder jeg 12 timer fordel på 3 vagter af 4 timer, hvor jeg arbejder

Anmeld

15. november 2010

ekzunz

Jeg nåede ikke tilbage på arbejdsmarkedet mellem nr. 1 og 2 (der er 15 mdr) og da jeg startede op igen var det 35 timer pr. uge - men med 3 timers transport om dagen. Senere skiftede jeg job og arbejdede 30 timer ugentligt, hvilket passede rigtigt godt - og jeg tjente mere end på 35 timer, så økonomien betød ingenting.

Pt er jeg sygemeldt og opsagt pr. 31.12.10, så jeg ved ikke hvad fremtiden vil bringe, men jeg vil da håbe at jeg kan finde et job med max 30 timer pr. uge - og meget gerne mindre.

Anmeld

15. november 2010

Halbschön

Jeg er studerende lige nu, men bliver uddannet til januar, hvor jeg håber der er noget job at finde.. Lige nu er jeg lidt ligeglad med om det blir 30 eller 37 timer, bare jeg finder et job... Jeg håber på ca 30 eller 32 timer.. Økonomien kan kun blive bedre efter en SU

Anmeld

15. november 2010

DK

Jeg har altid studeret på "fuld tid" og så arbejdet ca. 15-25 timer om ugen ved siden af i de sidste 6 år!

Jeg har valgt det fordi jeg både ville have en uddannelse OG ikke kan begrænse mit forbrug til en SU og derfor blev nødt til at jobbe ved siden af!

Anmeld

15. november 2010

Tdittmann

Inden jeg gik på barsel - arbejdede 28 timer om ugen.

Når jeg starter op efter endt barsel er jeg studerende så derfor ved jeg ikke helt hvor mange timer jeg bruger om ugen. 

I mine praktik perioder skal jeg arbejde 32 timer om ugen - hvilket jeg synes er passende - især når man har 3 børn som man også gerne vil bruge tid sammen med. De 2 af børnene er skolebørn - så der skal også laves lektier

Anmeld

15. november 2010

TbCp

Jeg arbejder 41 timer om ugen.... vil SÅ gerne ned på 32-34 timer der er desværre bare ikke det vilde at søge lige nu, men jeg leder videre

Anmeld

15. november 2010

JustAnotherName

37 timer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.