noname skriver:
efter du har fået børn???
hvorfor har i valgt som i har???
Jeg har "arbejdet meget forskelligt med mine 3.
Med den ældste var jeg hjemme eller...dengang jeg lige blev alene med hende, var hun 4 mdr. Da arbejdede jeg som hjemmehjælper og kostrådgiver i Sorø kommune, og arbejdede 30 tm om ugen.
Da hun så var 1/2 stoppede jeg og arbejdede som kordegn og kirkesanger. Dette medførte at jeg selv passede min arbejdstid, og da min arbejdsplads lå lige ved siden af hvor jeg boede, kunne jeg have hende med mig.
Siden begyndte jeg at arbejde som professionel sangerinde med eget orkester, og der havde jeg ung pige i huset.
Først da hun var 4-5 år begyndte jeg at arbejde "normalt" som lærer, og hun blev passet hos en dame i nærheden hvor vi boede eller hos mine forældre indtil hun kom i skole da hun var 5 1/2 år.
Med nr 2 var jeg delvist "hjemmegående" indtil hun var 3, men derfor var jeg ikke ledig. Jeg arbejde med en masse ting, voksenunderviste, havde eget firma og en masse andre ting. Så også der havde jeg ung pige i huset.
Da hun blev 3 år kom hun i børnehave og jeg begyndte igen at arbejde fuld tid som lærer.
Med nr 3 var det mere kompliceret. Jeg arbejdede fuld tid fra starten men sprang fra lærerarbejdet en lang periode for at arbejde modsatte tider af min mand på skiftehold som truckfører på Junckers Industrier i Køge, fordi Nickolai var syg næsten fra starten, og var indlagt næsten uafbrudt. Så en af os skulle altid være hjemme med ham eller på sygehuset.
Senere da han var lidt ældre kom han i BH og jeg begyndte atter at arbejde som lærer.

Kærligst
Sussie
Anmeld