½ år imorgen, pyha tiden flyver.... ADVARSEL billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Bom

~~M.Nielsen~~ skriver:

Tillykke med din prinsesse imorgen... Hvor lyder hun dejlig... Min datter fylder jo også et halvt år i overmorgen. Det er bare gået SÅ stærkt som du selv siger... Puha!

Oprettede tråden igår, så det er idag Matilde har ½ års fødselsdag..  

Ja var det ikke noget med at vi havde termin samme dag eller hvordan var det nu det var??? Jeg havde termin d. 11 maj..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Mullebergen

Hvor er hun fin 

Skønt at se en navnesøster der staves på den rigtige måde 

Anmeld

15. november 2010

Bom

MatildeS skriver:

Hvor er hun fin 

Skønt at se en navnesøster der staves på den rigtige måde 

Tak..

Ja men der er desværre man der skriver det med H...  Det er jeg lidt ked af, men sådan bliver det nok ved med resten af hendes liv..
Hun er opkaldt efter hendes Tip tip oldemor..

Anmeld

15. november 2010

Mullebergen

Tulle Mus skriver:

Tak..

Ja men der er desværre man der skriver det med H...  Det er jeg lidt ked af, men sådan bliver det nok ved med resten af hendes liv..
Hun er opkaldt efter hendes Tip tip oldemor..

Ja, det kan du (og hun) lige så godt vende sig til, folk staver ALTID  mit navn forkert 

De eneste situationer hvor det har været problematisk, har været når det er stavet forkert i min mailadresse i forbindelse med arbejde. 

Anmeld

15. november 2010

Bom

MatildeS skriver:

Ja, det kan du (og hun) lige så godt vende sig til, folk staver ALTID  mit navn forkert 

De eneste situationer hvor det har været problematisk, har været når det er stavet forkert i min mailadresse i forbindelse med arbejde. 

arh ja det er nitten...

Anmeld

15. november 2010

Rosa

Kalder du det billedspam??? MERE!!!  Hun er simpelthen herlig!!! LÆKKER unge!!!

Anmeld

15. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Sikke en skøn pige...

Anmeld

15. november 2010

Bom

Rosa skriver:

Kalder du det billedspam??? MERE!!!  Hun er simpelthen herlig!!! LÆKKER unge!!!

Pas på hvad du siger søde Rosa...  Jeg slettede faktisk også nogle af billederne igen, fordi jeg sys det var i overkanten..

Hehe så lige et billede af dig i en anden tråd, der hvor du ligger på sofaen med fødderne i hver sin spand..  Kunne altså ikke lade være med og grine..tihi

Anmeld

15. november 2010

Zafir

Skøn unge Og ja - absolut, tiden går alt for hurtigt Derfor skal man huske at nyde HVERDAG

Anmeld

16. november 2010

Bom

Zafir skriver:

Skøn unge Og ja - absolut, tiden går alt for hurtigt Derfor skal man huske at nyde HVERDAG

Tak Zafir...

Jeg ville ønske at tiden gik halvt så hurtig når man har små børn, for man kan jo næsten ikke følge med.. Bare her den sidste uge er der sket rigtig meget med Matilde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.