½ år imorgen, pyha tiden flyver.... ADVARSEL billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Laulund87

Årh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Vidunderligeunger

sikke en dejlig datter.. Jeg vidste ikke vi havde piger på samme alder ca. Alberte bliver 6 mdr d. 25

Men hun er i hvert fald skøøn... elsker at se billeder af børn der er stort set lige gamle med Alberte

Anmeld

15. november 2010

Tulle28

Skøn skøn skøn:-) Og hive tapet af kan hun også allerede - så dyyyygtig:-)

Knus Tulle

Anmeld

15. november 2010

Bom

Laulund87 skriver:

Årh

Tak..  Ja hun er bare skøn skøn skøn...

Anmeld

15. november 2010

Bom

BlyViol skriver:

sikke en dejlig datter.. Jeg vidste ikke vi havde piger på samme alder ca. Alberte bliver 6 mdr d. 25

Men hun er i hvert fald skøøn... elsker at se billeder af børn der er stort set lige gamle med Alberte

Næh 10 dages forskel, det er jo ikke meget...  Jeg kan også rigtig god li og følge med i andre børn på samme alder, så kan jeg nemlig bedre forholde mig til om Matilde nu kan det hun skal..

Men tak for de rosende ord, glæder mig til billedspam d. 25 af din lille Alberte..

Anmeld

15. november 2010

Bom

Tulle28 skriver:

Skøn skøn skøn:-) Og hive tapet af kan hun også allerede - så dyyyygtig:-)

Knus Tulle

Hehe ja, men det er nok ikke det bedste og lærer hende, for sæt nu hun kan huske det senere hen, og så lige pludselig begynder og rive tapet ned et sted det ikke skal ned..

Anmeld

15. november 2010

Caroline86

lækkermås!!!!

Hun er bare så dejlig! tænk hun allerede bliver ½ år! det kan jo ikke passe når Laura stadig ikke er mere end en måned hæhæ! Jeg fortrænger overhovedet ikke at hun bliver 9 mdr. på torsdag

hvor blev vores må babyer af?

Anmeld

15. november 2010

BabyMus

Åhhh hun er da bare skøn! (:

Anmeld

15. november 2010

Bom

Caroline86 skriver:

lækkermås!!!!

Hun er bare så dejlig! tænk hun allerede bliver ½ år! det kan jo ikke passe når Laura stadig ikke er mere end en måned hæhæ! Jeg fortrænger overhovedet ikke at hun bliver 9 mdr. på torsdag

hvor blev vores må babyer af?

Hehe ja Matilde er da hellere ikke ældre end en måned...

Jeg ved hellere ikke lige hvor vores baby er blevet af..  Men vi er jo ved og få nogle søde selvstændige damer..

Anmeld

15. november 2010

Bom

BabyMus skriver:

Åhhh hun er da bare skøn! (:

Taak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.