Vælling hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.753 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Tanja84

Godaften de damer

Har brug for lidt erfaring med henblik på opstart af vælling.

Min lille Emma har nu rundet de 3 mdr. og glæder mig så meget til hun runder de 4 mdr. og forhåbentlig derfor snart kan begynde at få grød og vælling.

Med henbvlik på vælling har jeg nu hørt far flere at deres børn for alvor begyndte at sove igennem, så snart de begyndte at give vælling som aftenflaske. Hvordan er jeres erfaring med dette?

Ligeledes vil jeg gerne hører hvornår I begyndte at give vælling? For har hørt, at nogen allerede startede omkring 3 mdr. alderen, mens andre først er begyndt omkring 6 mdr. alderen.

Hilsen en efterhånden utålmodig mor, der bare glæder sig, til snart at skulle smovse sin datter ind i mos

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Low

Jeg håber det er okay jeg opper den for jeg kunne også godt tænke mig at vide det.

Hilsen Ditte med en Alexander som blev 4 mdr den 1 og som er begyndt på Nestle grød 

Anmeld

14. november 2010

SussieThyssen

Tanja84 skriver:

Godaften de damer

Har brug for lidt erfaring med henblik på opstart af vælling.

Min lille Emma har nu rundet de 3 mdr. og glæder mig så meget til hun runder de 4 mdr. og forhåbentlig derfor snart kan begynde at få grød og vælling.

Med henbvlik på vælling har jeg nu hørt far flere at deres børn for alvor begyndte at sove igennem, så snart de begyndte at give vælling som aftenflaske. Hvordan er jeres erfaring med dette?

Ligeledes vil jeg gerne hører hvornår I begyndte at give vælling? For har hørt, at nogen allerede startede omkring 3 mdr. alderen, mens andre først er begyndt omkring 6 mdr. alderen.

Hilsen en efterhånden utålmodig mor, der bare glæder sig, til snart at skulle smovse sin datter ind i mos

Mine har fået vælling fra de var 4-6 uger gamle, og laver du den på MME, så er de meget glade for den.
Du skal købe Maizena og lave den på.
Så giv du bare vælling, de sover kanon godt på det og er mætte og glade for det.
Slut af med en flaske kamillete, så de får stillet tørsten, og så sover den bette som et stenbrud.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

Low skriver:

Jeg håber det er okay jeg opper den for jeg kunne også godt tænke mig at vide det.

Hilsen Ditte med en Alexander som blev 4 mdr den 1 og som er begyndt på Nestle grød 

He, he.... helt ok

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

SussieThyssen skriver:

Mine har fået vælling fra de var 4-6 uger gamle, og laver du den på MME, så er de meget glade for den.
Du skal købe Maizena og lave den på.
Så giv du bare vælling, de sover kanon godt på det og er mætte og glade for det.
Slut af med en flaske kamillete, så de får stillet tørsten, og så sover den bette som et stenbrud.

Kærligst
Sussie

Tusind taaaark for dit svar

Dejligt at hører fra endnu en der har haft succes med vælling og en god nattesøvn

For må da indrømme at jeg virkelig ser frem til at hun begynder at sove igennem om natten. For man er altså bare et helt andet menneske når man har fået lov til at få sin nattesøvn

Anmeld

15. november 2010

SHERO

Min SP sagde at i teorien burde vælling ikke mætte særlig meget mere en MME, hvis de er vant til flaske, ser men sjældent den store forskel. Men om det er rigtig kan jeg ikke sige da jeg ammer... Men har også hørt flere har haft gode erfaringer med det...

På det færdige vælling pulver står der fra 6 mdr, men min SP gav grønt lys fra 4 mdr, så jeg ville nok høre hende ad..

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

Tanja84 skriver:

Tusind taaaark for dit svar

Dejligt at hører fra endnu en der har haft succes med vælling og en god nattesøvn

For må da indrømme at jeg virkelig ser frem til at hun begynder at sove igennem om natten. For man er altså bare et helt andet menneske når man har fået lov til at få sin nattesøvn

Ja MON ikke. 

Anmeld

15. november 2010

Carina1977

Jeg startede først på vælling da min søn var 6 mdr, men det var fordi han blev mæt nok af mme. og sov igennem på det. Omkring 6 mdr. alderen blev han mere sulten, og der hjalp vællingen ham til at få en ordentlig mætheds-følelse, så han igen kunne sove igennem om natten.

Anmeld

15. november 2010

Tulle28

Har ikke selv givet vælling da min SP frarådede det, iflg. hende er det næringsmæssigt bedre at give dem MM eller MME. Har 3 veninder 3 som gav vælling i håb om bedre nattesøvn, og det hjalp ikke overhovedet...

Knus Tulle

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

SussieThyssen skriver:

Ja MON ikke. 

Hvor meget vælling giver du af gangen? Giver du den samme mængde som når du giver alm. MME?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.