Idag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

TbCp

Valle81 skriver:

Nej vel, det er sku ikke længe siden jeg var anonym forvirret og helt i kaos i mit hoved, og om to uger ved vi kønnet og ej det er så viiildt.

Men denne graviditet suser og lige om hjørnet med mig, for tænker jo ikke på den nu hvor Anton jo stjæler alt opmærksomhed:0)

Ja det kunne jeg godt forestille mig, du har jo også rigeligt at se til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

hvor er det vildt, søde! Hvordan kan tiden gå SÅ stærkt?

men jeg glæder mig altså til at se om bebs nr 3 er ligeså skøn som de 2 første men mon ikke

JA, meget skræmmende egentlig hvor stærkt tiden går. Kan slet heller ikke følge det mindste med:0)

Og jo mon ikke det bliver en skøn bette en med krudt i numsen og smil på læben:0)

Ps: Tror 99 % på det bliver en pige:0)

Anmeld

14. november 2010

Bruus

Valle81 skriver:

Ja det er en meget underlig følelese det med at vide at man næste jul, nytår osv har en lille størrelse ved sig:0)

Det er ubeskriveligt, og julen genvinder sin magi som man selv husker fra barndommen. Det er intet mindre end fantastisk, så der er så meget at se frem til:0)

Sikke smukke smukke navne i har valgt:0)

Jamen det bliver simpelthen så fantastisk Og tak Anton er bare sådan et dejligt navn synes vi, og Emil passer så godt til. Min kæreste hedder Morten Emil, så han vidste ikke rigtig om han synes såå godt om det, men jeg synes bare det er super sødt og meget oplagt!
Margrethe skal pigen hedde til mellemnavn efter Mortens Farmor, som stod ham meget nært. Min egen Farmor hedder også Margrethe til mellemnavn, så det ligger i familien Og Amalie er vi begge vilde med, og det passer godt til Margrethe

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

Valle81 skriver:

på min graviditetskalender står der

18+0 :0)

Det er jo helt vildt - så er jeg i uge 19 og tænk sig, jeg er knagme snart halvvejs - det er sku for vildt:0)

Nå ville ikke noget - men synes godt nok ikke det er længe siden vi stod med en positiv test før forventet mens:0)

Syret

Knus

Christina og skøn aften til Jer alle:0)

Jaaaa, du føder jo lige om lidt - de 21 uger kan sørme hurtigt gå

Anmeld

14. november 2010

Valle81

Mette:)) skriver:

Jamen det bliver simpelthen så fantastisk Og tak Anton er bare sådan et dejligt navn synes vi, og Emil passer så godt til. Min kæreste hedder Morten Emil, så han vidste ikke rigtig om han synes såå godt om det, men jeg synes bare det er super sødt og meget oplagt!
Margrethe skal pigen hedde til mellemnavn efter Mortens Farmor, som stod ham meget nært. Min egen Farmor hedder også Margrethe til mellemnavn, så det ligger i familien Og Amalie er vi begge vilde med, og det passer godt til Margrethe

Jeg elsker når der er lidt historie bag navnene:0)

Vi har ikke så tætte bånd eller smukke navne som har været værd at tage med, Hulda, Rita er sådan for at lægge stilen og nej det blev det ikke til:0)

Hvis vi får en pige mere skal hun hedde Rosa, synes det klinger godt til Anton og Asta og bliver det en dreng bliver det nok en Oskar:0)

Anmeld

14. november 2010

Caroline86

Valle81 skriver:

JA, meget skræmmende egentlig hvor stærkt tiden går. Kan slet heller ikke følge det mindste med:0)

Og jo mon ikke det bliver en skøn bette en med krudt i numsen og smil på læben:0)

Ps: Tror 99 % på det bliver en pige:0)

bliver spændende om du får ret så

Du burde jo vide det når du har prøvet begge dele hahaha! Lad os håbe de kan sige det til MD... Hvornår skal du til den? der er vel ikke mere end 1½-2 uger til?

Anmeld

14. november 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

bliver spændende om du får ret så

Du burde jo vide det når du har prøvet begge dele hahaha! Lad os håbe de kan sige det til MD... Hvornår skal du til den? der er vel ikke mere end 1½-2 uger til?

Ja, jeg mener det også kun ud fra at denne graviditet er fuldstændig magen til da jeg ventede Asta, slet intet lig Anton:0)

Skal til MD meget sent pga min overvægt, så skal afsted den 3/12 kl 14:0)

Anmeld

14. november 2010

Caroline86

Valle81 skriver:

Ja, jeg mener det også kun ud fra at denne graviditet er fuldstændig magen til da jeg ventede Asta, slet intet lig Anton:0)

Skal til MD meget sent pga min overvægt, så skal afsted den 3/12 kl 14:0)

nå ok... jamen det er da også snart jubii!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.