Idag:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Valle81

på min graviditetskalender står der

18+0 :0)

Det er jo helt vildt - så er jeg i uge 19 og tænk sig, jeg er knagme snart halvvejs - det er sku for vildt:0)

Nå ville ikke noget - men synes godt nok ikke det er længe siden vi stod med en positiv test før forventet mens:0)

Syret

Knus

Christina og skøn aften til Jer alle:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Bruus

Valle81 skriver:

Det er jo helt vildt - så er jeg i uge 19 og tænk sig, jeg er knagme snart halvvejs - det er sku for vildt:0)

Nå ville ikke noget - men synes godt nok ikke det er længe siden vi stod med en positiv test før forventet mens:0)

Syret

Knus

Hihi, hvor skønt. Tillykke med det
Det er så vildt så hurtigt tiden går.... Lige om snart er du MOR

Anmeld

14. november 2010

Valle81

Mette:)) skriver:

Hihi, hvor skønt. Tillykke med det
Det er så vildt så hurtigt tiden går.... Lige om snart er du MOR

Taaaaaaaaaaaak;0)

Ja mor igen igen igen:0) synes det er så vildt at tænke at jeg snart - lige om lidt er jeg mor til tre:0)

I år til juleaften mor til 2 og næste jul mor til 3:0) He he

Anmeld

14. november 2010

Bruus

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaaak;0)

Ja mor igen igen igen:0) synes det er så vildt at tænke at jeg snart - lige om lidt er jeg mor til tre:0)

I år til juleaften mor til 2 og næste jul mor til 3:0) He he

Hihi, jaa det er da bare så skønt!!! Dejlige unger, og søde navne de har. Vi venter vores første barn, og er i uge 11 nu

Vi tænker også meget på at dette er vores sidste jul uden en lille. Fra næste jul har vi en lille guldklump ved bordet også

Hvis det bliver en dreng skal han hedde Anton Emil, og hvis det bliver en pige skal hun hedde Amalie Margrethe

Anmeld

14. november 2010

TbCp

Hihi, jaa det er da bare så skønt!!! Dejlige unger, og søde navne de har. Vi venter vores første barn, og er i uge 11 nu

Vi tænker også meget på at dette er vores sidste jul uden en lille. Fra næste jul har vi en lille guldklump ved bordet også

Hvis det bliver en dreng skal han hedde Anton Emil, og hvis det bliver en pige skal hun hedde Amalie Margrethe

Anton Emil Det er så fint!
Det hedder min mands nevø

Anmeld

14. november 2010

Valle81

Ja det er en meget underlig følelese det med at vide at man næste jul, nytår osv har en lille størrelse ved sig:0)

Det er ubeskriveligt, og julen genvinder sin magi som man selv husker fra barndommen. Det er intet mindre end fantastisk, så der er så meget at se frem til:0)

Sikke smukke smukke navne i har valgt:0)

Anmeld

14. november 2010

TbCp

Valle81 skriver:

Syret

Knus

Jeg synes ikke det er ret længe siden du skrev en tråd om at du var blevet gravid igen
Vildt så hurtigt det kan gå

Anmeld

14. november 2010

Valle81

TbCp skriver:

Jeg synes ikke det er ret længe siden du skrev en tråd om at du var blevet gravid igen
Vildt så hurtigt det kan gå

Nej vel, det er sku ikke længe siden jeg var anonym forvirret og helt i kaos i mit hoved, og om to uger ved vi kønnet og ej det er så viiildt.

Men denne graviditet suser og lige om hjørnet med mig, for tænker jo ikke på den nu hvor Anton jo stjæler alt opmærksomhed:0)

Anmeld

14. november 2010

Caroline86

hvor er det vildt, søde! Hvordan kan tiden gå SÅ stærkt?

men jeg glæder mig altså til at se om bebs nr 3 er ligeså skøn som de 2 første men mon ikke

Anmeld

14. november 2010

Bruus

TbCp skriver:

Anton Emil Det er så fint!
Det hedder min mands nevø

Hihi, pudsigt Men det er så fint et navn syns vi )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.