babylagersalg.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

4kløver

lulleh skriver:

nej jeg tror ikke du er den eneste.
- jeg har hørt fra nogle at det er noget skrammel. og dagplejer siger også at barnevognene ikke er særlig gode. de kommer til at hænge med røven for hurtigt.
- kender dog ham der eger det. og fik en barnevogn derfra. men som sagt er den ikke særlig god. har kørt med den maks 3 gange . da hele styret er skævt og stellet. så det er noget jeg virkelig har fortrydt. så jeg har købt en ny brugt combivogn. som jeg er rigtig glad for.
- SÅ jo folk bliver snydt

Min nr 3 i rækken af barnevogn hænger også.. og tøsen er jo kun lige blevet 1 år..  og hvad jeg kan se er manden forsvundet der er ingen der kan få kontak til ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

lulleh

4kløver skriver:

Min nr 3 i rækken af barnevogn hænger også.. og tøsen er jo kun lige blevet 1 år..  og hvad jeg kan se er manden forsvundet der er ingen der kan få kontak til ham

jaa det er godt nok træls.
- skal også have fat på ham for vil ha en barnevogn der er iorden.
nej han har lukket det. men kører vist stadig sit www.onlinekup.dk

Anmeld

14. november 2010

Mor-til-asta-09

4kløver skriver:

Ja prøver igen.. Er jeg den eneste herinde der er blevet snydt af dem..???

Ved på nettet at der er flere..

vi købte Asta`s nuværende klapvogn over hjemmesiden, og den fejler absolut ingenting.. Så jeg har haft succes med siden

Anmeld

14. november 2010

4kløver

lulleh skriver:

jaa det er godt nok træls.
- skal også have fat på ham for vil ha en barnevogn der er iorden.
nej han har lukket det. men kører vist stadig sit www.onlinekup.dk

Har prøvet at ringe og skrive.. Men hvad jeg høre er den også lukket i  randers..

Anmeld

14. november 2010

Musen85

4kløver skriver:

Har prøvet at ringe og skrive.. Men hvad jeg høre er den også lukket i  randers..

Min søster og svoger er også blevet snydt dernede! De har været nede og vælge barnevogn osv, og have lagt et depositum, da de ikk have plads i bilen til at få det med hjem. Da de så skulle ned og hente sagerne et par uger efter, var butikken i randers lukket, og de kunne ikk få fat i ham

Anmeld

15. november 2010

4kløver

vil bare lige fortælle at det kommer i basta på torsdag

Anmeld

15. november 2010

Laulund87

Musen85 skriver:

Min søster og svoger er også blevet snydt dernede! De har været nede og vælge barnevogn osv, og have lagt et depositum, da de ikk have plads i bilen til at få det med hjem. Da de så skulle ned og hente sagerne et par uger efter, var butikken i randers lukket, og de kunne ikk få fat i ham

Fuck vi var SÅ tæt på at købe en barnevogn i Randers! Godt vi ikke gjorde det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.