babylagersalg.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. november 2010

4kløver

Ja prøver igen.. Er jeg den eneste herinde der er blevet snydt af dem..???

Ved på nettet at der er flere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

4kløver

syndes den lige skulle op igen

Anmeld

14. november 2010

Ryberg

har lige tjekket siden på trustpilot.dk ... og nej du er vidst ikke den eneste.....

Brug ALTID trustpilot.dk inden du handler på en hjemmeside....

Anmeld

14. november 2010

elluL

KittyGirl skriver:

har lige tjekket siden på trustpilot.dk ... og nej du er vidst ikke den eneste.....

Smart!

Den side kendte jeg ikke til.

Anmeld

14. november 2010

Ryberg

Lulle. skriver:

Smart!

Den side kendte jeg ikke til.

Alle burde faktisk kende til den.. jeg bruger den ALTID... og tjekker altid før jeg køber et sted...

har også selv en bruger derinde og fortæller om mine oplevelser om andre sider....

for synes sku det er vigtigt vi spreder budskabet om dårlige sider og om gode sider

prøv at tjek baby.dk derinde

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

KittyGirl skriver:

Jepski - den side er uundværlig

Anmeld

14. november 2010

lulleh

nej jeg tror ikke du er den eneste.
- jeg har hørt fra nogle at det er noget skrammel. og dagplejer siger også at barnevognene ikke er særlig gode. de kommer til at hænge med røven for hurtigt.
- kender dog ham der eger det. og fik en barnevogn derfra. men som sagt er den ikke særlig god. har kørt med den maks 3 gange . da hele styret er skævt og stellet. så det er noget jeg virkelig har fortrydt. så jeg har købt en ny brugt combivogn. som jeg er rigtig glad for.
- SÅ jo folk bliver snydt

Anmeld

14. november 2010

Caroline86

hvordan er du blevet snydt?

Jeg har været i deres butik i Randers nogle gange, og der var ingen problemer. Vi købte en weekend seng der var gået i stykker og jeg fik den byttet en uge senere uden bon og de stillede slet ingen spørgsmålstegn.. tværtimod fik jeg en slikkepind for at undskylde ulejligheden!

Anmeld

14. november 2010

elluL

KittyGirl skriver:

Alle burde faktisk kende til den.. jeg bruger den ALTID... og tjekker altid før jeg køber et sted...

har også selv en bruger derinde og fortæller om mine oplevelser om andre sider....

for synes sku det er vigtigt vi spreder budskabet om dårlige sider og om gode sider

prøv at tjek baby.dk derinde

Jamen det er da SUPER smart! Ja den burde alle kende til. Den vil jeg da med sikkerhed bruge fremover. Tak for tippet

Hehe, ja man kan jo ikke sige at baby.dk har dårlige "karakter"

Baby.dk bedømmelse:
PERFEKT
9.3   af 10

Anmeld

14. november 2010

4kløver

Har skrevet og læst på siden.. men tænkte mere på om der skulle være en eller to herfra siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.