Maria 11 måneder:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Ja for pokker..!! ALLE går en stor bue omkring mig i frygt for jeg sprænger i luften..!! Så det må godt blive tirsdag meget hurtigt..

Haha

Det er heldigvis snart tirsdag! Uhh glæder mig til billeder af den lille guldklump!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Haha

Det er heldigvis snart tirsdag! Uhh glæder mig til billeder af den lille guldklump!

Glæder mig også RIGTIG meget til at lægge billeder op, og skrive en fb  )

Ej det er Så pinligt med at være til "fare" for andre...!! De flygter jo nærmest og når jeg skal give en krammer må de andre trække rumpen tilbage

Anmeld

14. november 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Glæder mig også RIGTIG meget til at lægge billeder op, og skrive en fb  )

Ej det er Så pinligt med at være til "fare" for andre...!! De flygter jo nærmest og når jeg skal give en krammer må de andre trække rumpen tilbage

Ej når du skriver sådan, savner jeg jo næsten at være højgravid

Men det er noget andet når man står i det

Anmeld

14. november 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Ej når du skriver sådan, savner jeg jo næsten at være højgravid

Men det er noget andet når man står i det

Ej jeg vil faktisk sige det med at de andre skal skyde rumpen tilbage er faktisk skægt.. )

Alt det positive i at være STOR og KÆMPE ser jeg som at man må spise og spilde foran andre ) DET ER SÅ SKØNT Dog har jeg ikke nydt at spise i denne graviditet - men at spilde når jeg ENDELIG tog noget at spise.. I GUDER.. Normalt sidder man jo og ærger sig over at spilde, men som højgravid tænker man. PYT SKIDT maven var i vejen

Anmeld

14. november 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Ej jeg vil faktisk sige det med at de andre skal skyde rumpen tilbage er faktisk skægt.. )

Alt det positive i at være STOR og KÆMPE ser jeg som at man må spise og spilde foran andre ) DET ER SÅ SKØNT Dog har jeg ikke nydt at spise i denne graviditet - men at spilde når jeg ENDELIG tog noget at spise.. I GUDER.. Normalt sidder man jo og ærger sig over at spilde, men som højgravid tænker man. PYT SKIDT maven var i vejen

Haha ja det kender jeg..Når jeg havde stået i køkkenet og ryddet lidt op f.eks., var min mave fuldstændig plettet bagefter

Til stor morskab for alle andre

Anmeld

14. november 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Haha ja det kender jeg..Når jeg havde stået i køkkenet og ryddet lidt op f.eks., var min mave fuldstændig plettet bagefter

Til stor morskab for alle andre

haha ja lige præcis Vi har et hjørne der er rigtig dyb og ovenfor er der højskabe.. Nu er jeg ikke særlig høj ( 168cm ) - og kan nu ikke nå de to øverste hylder.. KUN den nederste.. Kan ikke komme til for maven.. Har prøvet FLERE gange at vende siden til men NEJ det hjælper bare INTET.. Manden griner og hyler på samme tid når jeg virkelig skal forsøge at tage en dyb skål som står på øverste hylde

Anmeld

14. november 2010

Laulund87

quar20 skriver:

haha ja lige præcis Vi har et hjørne der er rigtig dyb og ovenfor er der højskabe.. Nu er jeg ikke særlig høj ( 168cm ) - og kan nu ikke nå de to øverste hylder.. KUN den nederste.. Kan ikke komme til for maven.. Har prøvet FLERE gange at vende siden til men NEJ det hjælper bare INTET.. Manden griner og hyler på samme tid når jeg virkelig skal forsøge at tage en dyb skål som står på øverste hylde

De mænd er bare ikke særlig søde..Du skulle gå med en badebold på maven en uge, så har piben nok en anden lyd

Anmeld

14. november 2010

quar20

Laulund87 skriver:

De mænd er bare ikke særlig søde..Du skulle gå med en badebold på maven en uge, så har piben nok en anden lyd

haha griner ja... ) Ej ikke en badeboldt det er for nemt og let.. ) den der sække man ser i film som mænd får på til fødselsforberedelse i udlandet :O) Så er jeg sikker på de vil se helt anderledes på en graviditet

Anmeld

14. november 2010

Laulund87

quar20 skriver:

haha griner ja... ) Ej ikke en badeboldt det er for nemt og let.. ) den der sække man ser i film som mænd får på til fødselsforberedelse i udlandet :O) Så er jeg sikker på de vil se helt anderledes på en graviditet

Gud ja! En badebold vejer jo ingenting Men ja en sæk! Så kan de lære det

Anmeld

14. november 2010

Moar'en

Hvor er hun bare lækker.

Viktor har altså aldrig lært at kravle, og begyndte "først" at gå da han var ca 14 mdr, så det skal nok komme. De siger jo at når de kommer lidt bagefter når i gennemgår operationer som små, det fik vi hvert fald at vide. Ting som de godt kunne inden operation, kan være væk efter operation, da de går i "overlevelses mode"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.