Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Drømmer skriver: Hun er altså bare en skøn lille pige Hun forstår da at charmere sig Hvor var det dejligt at hun havde taget fint på. det må være en stor lettelse. krydser fingre for at hun hurtigt lærer at tygge maden
Hun er altså bare en skøn lille pige
Hun forstår da at charmere sig
Hvor var det dejligt at hun havde taget fint på. det må være en stor lettelse. krydser fingre for at hun hurtigt lærer at tygge maden
Tak skal du have!
Det er VIRKELIG en kæmpe lettelse at hun spiser helt selv nu!! Så er det bare lige de sidste teknikker vi mangler
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MUMS hun er jo lige til at spise - og hvor er det sejt at hun har taget så fint på..
Er HEL pjattet med hendes smukke øjne
quar20 skriver: MUMS hun er jo lige til at spise - og hvor er det sejt at hun har taget så fint på.. Er HEL pjattet med hendes smukke øjne
Tusind tak
Det kan være du kan se hende IRL en dag
Laulund87 skriver: Tusind tak Det kan være du kan se hende IRL en dag
Jamen det SKAL jeg da ) Og du skal da se mine basser ) Vi bor jo i samme by ( stortset ) - Så det blir jeg da simpelthen bare NØD til
quar20 skriver: Jamen det SKAL jeg da ) Og du skal da se mine basser ) Vi bor jo i samme by ( stortset ) - Så det blir jeg da simpelthen bare NØD til
Ja og jeg skal da selvfølgelig se dine basser!
Laulund87 skriver: Ja og jeg skal da selvfølgelig se dine basser!
Ja præcis )
quar20 skriver: Ja præcis )
Så må den lille mand jo snart komme ud
Gud hvor er hun bare charmerende
lisbeth2910 skriver: Gud hvor er hun bare charmerende
Hihi tak
Laulund87 skriver: Så må den lille mand jo snart komme ud
Ja for pokker..!! ALLE går en stor bue omkring mig i frygt for jeg sprænger i luften..!! Så det må godt blive tirsdag meget hurtigt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128