Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Nøøøøj, de er fede. Du er bare sej Fantastisk skjorte m. slips, og den stork, hallooooo den er go´. Og de to mænd må da bryde grinende sammen i morgen
Nøøøøj, de er fede. Du er bare sej Fantastisk skjorte m. slips, og den stork, hallooooo den er go´. Og de to mænd må da bryde grinende sammen i morgen
Tak for de søde ord ! Jeg venter stadig på at høre fra det nygifte par ! Idag var kun for deres forældre og søskende og så holder de det hel store bryllup til sommer. Så kagen var bare sendt med til festen idag !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Super cool
Super cool
Tak
Chamomile skriver: Rigtig flotte kager
Rigtig flotte kager
Mai-pigen skriver: Ei hvor er de flotte.. Vil så gerne prøve, da jeg har en drøm om at lave kagen selv til min lille skats barnedåb.. Hvordn laver du den stork?? Bager du selv de runde kager??
Ei hvor er de flotte.. Vil så gerne prøve, da jeg har en drøm om at lave kagen selv til min lille skats barnedåb.. Hvordn laver du den stork?? Bager du selv de runde kager??
Tak for det !
Storken er lavet i fri hånd og ja jeg bager selv bunde og laver fyldet
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ej men altså, du brilliere jo gang på gang. Hold op hvor er de fine!! Er især vild med de to gomme. Synes deres små tylslør er fantastiske.
Ej men altså, du brilliere jo gang på gang. Hold op hvor er de fine!!
Er især vild med de to gomme. Synes deres små tylslør er fantastiske.
Tusind tak for de søde ord ! Ja jeg syns oz selv de blev ret sjove (...og det er ik ret tit jeg selv er 100% tilfreds med mine kager )
propogberta skriver: Tak...det er bare at komme i gang med at øve
Tak...det er bare at komme i gang med at øve
Ja, men aner ikke helt hvordan jeg kommer igang. Jeg har slet ikke forstand på kager og pynt. hehe ..
Wauuuuuuuuuuuuuuuuw sikke nogle flotte kager... nam nam
Respekt for de vildt smukke kager! du kan dit kram ;-)
Millebille skriver: Ja, men aner ikke helt hvordan jeg kommer igang. Jeg har slet ikke forstand på kager og pynt. hehe ..
Man kan blive rimelig kageklog af at læse på div. kagesider og så eller øve sig en masse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128