Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er de sidste 3 kager jeg har fået lavet !
Den første er en skjortekage jeg lavede til min morfar til hans 77 års fødselsdag (han bruger KUN Bosweel skjorter  . Den består af 2 lagkagebunde, 1 nøddebund, limemousse og baileysmousse (hvilket i øvrigt er en VIIIIIILDT god sammensætning )!
Den anden er en bryllupskage til to super fantastiske mennesker som i morgen skal vies på rådhuset ! De ka godt tåle en god gang gas så defor er de begge iført slør ! (Det er to mænd der ska vies hvis der sku være tvivl ). Den har samme indhold som skjorten
Den tredje er en dåbskage med en meget træt stork på (mener det er herinde jeg fandt billeder til inspiration...så tak til den der har lagt dem ind )! Den består af 3 drømmekagebunde, maraboucreme og hindbærmousse.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke nogen flotte kager du har fået lavet...
propogberta skriver: Her er de sidste 3 kager jeg har fået lavet ! Den første er en skjortekage jeg lavede til min morfar til hans 77 års fødselsdag (han bruger KUN Bosweel skjorter  . Den består af 2 lagkagebunde, 1 nøddebund, limemousse og baileysmousse (hvilket i øvrigt er en VIIIIIILDT god sammensætning )! Den anden er en bryllupskage til to super fantastiske mennesker som i morgen skal vies på rådhuset ! De ka godt tåle en god gang gas så defor er de begge iført slør ! (Det er to mænd der ska vies hvis der sku være tvivl ). Den har samme indhold som skjorten Den tredje er en dåbskage med en meget træt stork på (mener det er herinde jeg fandt billeder til inspiration...så tak til den der har lagt dem ind )! Den består af 3 drømmekagebunde, maraboucreme og hindbærmousse.
Hvor er de bare flotte! Jeg forstår slet ikke hvordan i bærer jer ad? Jeg ville ønske jeg kunne bage og pynte så flotte kager. Jeg er lidt misundelig, må jeg nok have lov at indrømme! hehe ..
Nøøøøj, de er fede. Du er bare sej Fantastisk skjorte m. slips, og den stork, hallooooo den er go´. Og de to mænd må da bryde grinende sammen i morgen
Super cool
Rigtig flotte kager
Ei hvor er de flotte.. Vil så gerne prøve, da jeg har en drøm om at lave kagen selv til min lille skats barnedåb.. Hvordn laver du den stork?? Bager du selv de runde kager??
Ej men altså, du brilliere jo gang på gang. Hold op hvor er de fine!!
Er især vild med de to gomme. Synes deres små tylslør er fantastiske.
MoarJ skriver: Sikke nogen flotte kager du har fået lavet...
Tak
Millebille skriver: Hvor er de bare flotte! Jeg forstår slet ikke hvordan i bærer jer ad? Jeg ville ønske jeg kunne bage og pynte så flotte kager. Jeg er lidt misundelig, må jeg nok have lov at indrømme! hehe ..
Tak...det er bare at komme i gang med at øve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128