Hvad spiser du lige NU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

betski

Her bliver der guffet clemtinder i massevis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

twinboys

Ingenting er på vej i seng... nat nat

Anmeld

14. november 2010

mariamiss6

Rittersport peppermynte, og Rittersport yoghurt :D

Anmeld

14. november 2010

Steph_Laurits

Millebille skriver:

Ja, jordbær er vidst også det eneste jeg har set min kæreste spise hvis jeg overhovedet har set ham spise det? Han kan ikke fordrage bananer.

Jeg ville aldrig kunne tvinge noget som i helst sundt i min kæreste, det er utroligt at han er så tynd, egentligt? Haha !!

Ja min kæreste kan også bare proppe i sig, men det er mig der tager på - kunne være man skulle boykotte fysisk kontakt i 14 dage og se om det hjælper på vægten  HAHAHAHA!

Anmeld

14. november 2010

MF<3

StephanieJ skriver:

Ja min kæreste kan også bare proppe i sig, men det er mig der tager på - kunne være man skulle boykotte fysisk kontakt i 14 dage og se om det hjælper på vægten  HAHAHAHA!

Hahaha !! Ja, det kunne da godt være man skulle det! Men så tror jeg bare min mand vil sulte!

Anmeld

14. november 2010

Tina2

Mandariner :-) Og før det sunlolly solbær

Anmeld

14. november 2010

Ranarupta

Åh gud... Denne tråd altså... Hvis jeg ikke var sulten før, så er jeg det nu (igen). Men det var jeg altså - og desværre ekstremt sulten...

Har lige spist to kartofler, der var tilovers fra aftensmaden... Men kan godt høre, at den der medisterpølse-rest, der også var tilbage, kalder på mig. (I øvrigt lækker medister med æble og timian i...)

Anmeld

15. november 2010

Pena

Rosa skriver:

Lakridspiber - desværre den slags uden krymmel

Ja hvad sker der lige for de lakridspiber. Hvem er lige det fjols der har vedtaget de skal være uden krymmel?

Anmeld

15. november 2010

sandratobias

Jeg spiser pebernødder...  

Anmeld

15. november 2010

Pena

Jeg spiser merci-chokolade. Som egentlig skulle være givet til naboen, som tak for at hun fandt min kat, men nu ligger de i min mave, så hun fik en vin istedet.....

Er da egentlig lidt pinligt nu man tænker over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.