Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Millebille skriver: Jeg spiser også et net på en dag. Der er intet bedre end klementiner! Elsker duften af dem, lige når man har skrallet den!
Jeg spiser også et net på en dag. Der er intet bedre end klementiner! Elsker duften af dem, lige når man har skrallet den!
Ja de er bare lækre!!Og KÆMPE bonus at jeg har en kæreste der ikke gider spise dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Ja hvad spiser du lige nu ? Her spiser jeg Studenter Guf fra Lidl... Mmm....
Ja hvad spiser du lige nu ?
Her spiser jeg Studenter Guf fra Lidl... Mmm....
Jeg har spist hjemmelavet sushi og resterne står stadig på bordet og så drikker jeg et glad hyldeblomst til, ikke dårligt
SabrinaJuulOlsen skriver: Igår da jeg så den spiste jeg risengrød - lige nu ingenting, da jeg kun spiser aftensmad
Igår da jeg så den spiste jeg risengrød - lige nu ingenting, da jeg kun spiser aftensmad
Det lyder godt nok sundt
Hvorfor spiser du kun aftensmad?
Har kværnet en pose snebolde...
MoarJ skriver: Har kværnet en pose snebolde...
Det sagde du ikke......... *SUK* Det er jo lige det jeg har lyst til!
ææææij, MoarJ!
kitty skriver: Det sagde du ikke......... *SUK* Det er jo lige det jeg har lyst til! ææææij, MoarJ!
Hehe det sagde jeg jo så.....
Og de smagte fantastisk! Jeg har lyst til flere - Slik skabet er gået fallit (Staves) for snebolde...
Spiser ikke noget lige nu, men inden for en time sætter jeg tænderne i en helstegt kylling med det hele - altså brun sovs, brunede og hvide kartofler osv osv:0)
Nam nam
Valle81 skriver: Spiser ikke noget lige nu, men inden for en time sætter jeg tænderne i en helstegt kylling med det hele - altså brun sovs, brunede og hvide kartofler osv osv:0) Nam nam
Mmm... Lyder lækkert... :)
Æbleskiver med stikkelsbærssyltetøj! Mums!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128