Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DK skriver: Ja vi skal Mikkel fandt leandervuggen frem igår, og fik den skilt ad og vasket. Nu hænger den her i stuen og er sååååååå fin! Ihhh tænk at fra om 23 dage kan Bimmeren komme ud og ligge deri!
Ja vi skal
Mikkel fandt leandervuggen frem igår, og fik den skilt ad og vasket. Nu hænger den her i stuen og er sååååååå fin! Ihhh tænk at fra om 23 dage kan Bimmeren komme ud og ligge deri!
Åhh jeg ville så gerne have haft en vugge denne gang. Ja det er helt vild.
Vi skal til jdm og snakke om igangsættelse idag det er så spændende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Åhh jeg ville så gerne have haft en vugge denne gang. Ja det er helt vild. Vi skal til jdm og snakke om igangsættelse idag det er så spændende
Super spændende! Du må lige smide en opdatering senere! Skal du sættes igang pga kvalme eller bækkenløsning?
ingen ting.. har lige fået a38 med friske frugter
MoarJ skriver: Er det Ben & Jerry's is?
Er det Ben & Jerry's is?
Nej - bare 3 farvet
Nej, Cardadore (stavemåde)
Isabeau2206 skriver: Nej, Cardadore (stavemåde)
Nååååh.... Mmm....
har lige været nede og købe isbåde og ostehapsere...
ved ikke hvad der går af mig i dag
Linemaria90 skriver: har lige været nede og købe isbåde og ostehapsere... ved ikke hvad der går af mig i dag
Ostehapser er altså også gode...
Ingenting... Er møg sulten men vi har ikke noget af det jeg har lyst til, hehe.... Typisk!
En varm leverpostejsmad fra slagteren... muuuuummss..
Er normalt ikke vild med leverpostej, men når den er varm, så er den sku lækker :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128