Hvad spiser du lige NU?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Kan du ikke lide te??
Der findes jo mange slags'er

Kan slet ikke fordrage det... Hvis jeg skal have the.. Så skal jeg være mega syg med 40 i feber... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Kan slet ikke fordrage det... Hvis jeg skal have the.. Så skal jeg være mega syg med 40 i feber... 

LOL ja sådan er vi jo så forskellige.
Hmmm..kan du lide Baily?
Man kan få en fabelagtig te, der hedder Bailyte..og de fleste ikke-tedrikkere er helt pjattede med den.

Anmeld

5. december 2010

Mira0911

SussieThyssen skriver:

LOL ja sådan er vi jo så forskellige.
Hmmm..kan du lide Baily?
Man kan få en fabelagtig te, der hedder Bailyte..og de fleste ikke-tedrikkere er helt pjattede med den.

Elsker Baily... Hvor kan man få den the henne? 

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Elsker Baily... Hvor kan man få den the henne? 

Hmmm...en del forskellige supermarkeder fører den i løskøb, men også special-te forretninger kan man få den.
Den er ikke spor svær at skaffe.

Anmeld

5. december 2010

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Hmmm...en del forskellige supermarkeder fører den i løskøb, men også special-te forretninger kan man få den.
Den er ikke spor svær at skaffe.

Den må jeg prøve... 

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Den må jeg prøve... 

Hehe..har lige spist et stk rugbrød med ost til min te...ganske dejligt

Anmeld

6. december 2010

DK

Jeg har SÅ meget halsbrand pt, at jeg føler jeg er igang med at fordøje aftensmaden endnu engang! Man er skisme snart en bedre ko, der både skal tygge maden af flere omgange og snart i gang som et bedre malkeri!

Anmeld

6. december 2010

Diana...

Lige nu spiser jeg en clementin og vil snart gå ud og lave en rugbrøds mad med leverpostej 

Godmorgen alle sammen 

Anmeld

6. december 2010

Diana...

DK skriver:

Jeg har SÅ meget halsbrand pt, at jeg føler jeg er igang med at fordøje aftensmaden endnu engang! Man er skisme snart en bedre ko, der både skal tygge maden af flere omgange og snart i gang som et bedre malkeri!

Spiser du clementiner? De dage hvor jeg ikke spiser clementiner har jeg mega halsbrand/sure opstød om aften men de dage hvor jeg spiser en 4-5 clementiner om dagen er der INGEN ting om aften at mærke til halsbrand/sureopstød. 

Men for pokker Ditte vi skal sgu snart føde 

Anmeld

6. december 2010

DK

Diana... skriver:

Spiser du clementiner? De dage hvor jeg ikke spiser clementiner har jeg mega halsbrand/sure opstød om aften men de dage hvor jeg spiser en 4-5 clementiner om dagen er der INGEN ting om aften at mærke til halsbrand/sureopstød. 

Men for pokker Ditte vi skal sgu snart føde 

Ja vi skal

Mikkel fandt leandervuggen frem igår, og fik den skilt ad og vasket. Nu hænger den her i stuen og er sååååååå fin! Ihhh tænk at fra om 23 dage kan Bimmeren komme ud og ligge deri!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.