han vil søge fælles forældre myndighed.. jeg er hel tude færdig ( har lige født for 6 dage siden så er ekstra følsom)
vi har aldrig boet sammen eller været gift, og det vil sige at jeg har ene forældremyndighed over vores datter. hvilket jeg er glad for og gerne vil ´blive ved med at ha'.
jeg stoppede med at være sammen med ham da jeg var omkring de 3 mdr henne.han har de sidste 3 mdr af min graviditet, spurgt til barnet 1 gang. det den interresse han har vist siden han fik en ny kæreste. jeg valgte derfor ikke at kontakte ham, heller ikke hvis jeg fødte. for at se hvornår han selv ville spørg indtil vores datter. jeg havde termin den 9 nov, og rengede faktisk med han ville skrive op til dato'en, om jeg ville være sød at gi bedsked når prinsessen blev født. men jeg hørte intet. 4 dage efter jeg har født finder han så ud af det. han blir tosset, hvilket jeg ikke kan ta mig af da jeg synes han har dummet sig ennormt ved ikke at vise intreresse i graviditen og omkring fødslen..
han har så været og set hende, han var der dog kun en halv time (sørme meget af en der ville søge fælles).. og der sagde han at han ville søge fælles forældre myndighed.
kan han det ?
og hvis ja, kan jeg kæmpe for vi ikke får fælles?
Anmeld