Pædofili! Bliver så gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

TbCp

Kirle skriver:

3 år?? Så skal dommeren da være helt vildt streng! Det må han gerne for min skyld men synes ikke engang at 3 år er nok. Der er latterlig lave straffe for incest/pædofili i DK. Og ja jeg ved godt at det er for at det skal være billigere at bolle et barn end at dræbe det som det jo ikke er i fx. USA.

Synes bare der er lidt for mange tilfælde i øjeblikket oppe og vende i medierne

Ja det kan godt være 3 år er for højt sat

Det er fuldkommen latterligt lave straffe der er for den slags her i landet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

<3

Zafir skriver:

det er så frygteligt... Så ækelt og frygteligt...

Og ja - straffen er alt for blød i danmark til sådan en. Man kan 'trøste' sig med at han ikke får det sjovt i fængslet, for alle andre indsatte hader ham.

Jeg har bare så svært ved at forståat det kan lade sig gøre overhovedet... At det rent fysisk kan lade sig gøre... stakkels lille pige altså

Den menneskelige krop kan fantastiske ting når det kommer til stykket.

Jeg kan bare slet ikke ha´det! En ting er at være sadist og have behov for at dominere andre som er villige deltagere men den her form for sadisme tilsat et psykotisk element er simpelthent for langt ude.

Ja den eneste trøst man har er jo den måde de bliver behandlet på i fængslet Synes nu ikke at den form for selvjustice er i orden selvom det FØLES i orden i sådanne nogle sager.

Føler mig bare så magtesløs når jeg læser om disse sager igen og igen og igen!

Åh altså!

Anmeld

13. november 2010

<3

TbCp skriver:

Ja det kan godt være 3 år er for højt sat

Det er fuldkommen latterligt lave straffe der er for den slags her i landet!

Jep latterlige lave

Anmeld

13. november 2010

<3

Tulle28 skriver:

Det tror jeg heller ikke det kan:-( Tror et sådan barn vokser op med et smadret underliv.

Sådan en mand skulle simpelthen have skåret den af først uden bedøvelse og så have en kugle for panden. Men han får sikkert en eller anden latterlig behandlingsdom:-(

Hvis bare det kun var underlivet næh det er sgu det psykiske der kommer til at gøre ondt resten af livet for hende

Og nej det er fandme ikke nok at skære pikken af. Pædofiles form for sindssygdom sidder sgu ikke i pikken - den sidder mellem ørerne så hvis du fjerne pikken så bruger de bare fingrene eller fødderne eller whatever. Det er jo det at kontrollere et så magtesløst væsen der tænder dem! Magt du!

Årh bliver SÅ sur nu

Anmeld

13. november 2010

<3

Perl skriver:

jeg bliver fandmer helt dårlig får lyst til at kaste op, tænk at de findes de klamme mænd... kan slet ikke ha det!!!!!!!!

Ja klamme og totalt asociale psykopater!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.