Pædofili! Bliver så gal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. november 2010

<3

Mand fra Lolland tiltalt for samleje med egen datter fra hun var 1 og til hun blev 7år!

Kan bare blive så edderspændt arrig!!

Ved godt vi i DK ikke har amerikanske tilstande men lige med sådanne nogle tilfælde så kunne man godt tænke sig det!

http://ekstrabladet.dk/112/article1450852.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

TbCp

Kirle skriver:

Mand fra Lolland tiltalt for samleje med egen datter fra hun var 1 og til hun blev 7år!

Ved godt vi i DK ikke har amerikanske tilstande men lige med sådanne nogle tilfælde så kunne man godt tænke sig det!

Ja jeg har også lige læst det på nyhederne!

Det er simpelthen så forfærdeligt og jeg har ingen pæne ord at sige om den slags mennesker!

Og hvad får han af straf???? Det bliver vel noget med 3 år og så er han ude igen!

Han sku'........ ja han sku!

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er så frygteligt... Så ækelt og frygteligt...

Og ja - straffen er alt for blød i danmark til sådan en. Man kan 'trøste' sig med at han ikke får det sjovt i fængslet, for alle andre indsatte hader ham.

Jeg har bare så svært ved at forståat det kan lade sig gøre overhovedet... At det rent fysisk kan lade sig gøre... stakkels lille pige altså

Anmeld

13. november 2010

oo

hedder det ikke incest? men ja, det er skrækkeligt. håber at datteren får en masse masse hjælp!!

Anmeld

13. november 2010

Tulle28

Zafir skriver:

det er så frygteligt... Så ækelt og frygteligt...

Og ja - straffen er alt for blød i danmark til sådan en. Man kan 'trøste' sig med at han ikke får det sjovt i fængslet, for alle andre indsatte hader ham.

Jeg har bare så svært ved at forståat det kan lade sig gøre overhovedet... At det rent fysisk kan lade sig gøre... stakkels lille pige altså

Det tror jeg heller ikke det kan:-( Tror et sådan barn vokser op med et smadret underliv.

Sådan en mand skulle simpelthen have skåret den af først uden bedøvelse og så have en kugle for panden. Men han får sikkert en eller anden latterlig behandlingsdom:-(

Anmeld

13. november 2010

Lillefe

Kirle skriver:

jeg bliver fandmer helt dårlig får lyst til at kaste op, tænk at de findes de klamme mænd... kan slet ikke ha det!!!!!!!!

Anmeld

13. november 2010

Lillefe

Tulle28 skriver:

Det tror jeg heller ikke det kan:-( Tror et sådan barn vokser op med et smadret underliv.

Sådan en mand skulle simpelthen have skåret den af først uden bedøvelse og så have en kugle for panden. Men han får sikkert en eller anden latterlig behandlingsdom:-(

enig han skulle have skåret den af..

Anmeld

13. november 2010

ønskebørn74

TbCp skriver:

Det er simpelthen så forfærdeligt og jeg har ingen pæne ord at sige om den slags mennesker!

Og hvad får han af straf???? Det bliver vel noget med 3 år og så er han ude igen!

og sider kun en trediedel..

Anmeld

13. november 2010

<3

Tjuhl skriver:

hedder det ikke incest? men ja, det er skrækkeligt. håber at datteren får en masse masse hjælp!!

Jo det hedder incest i det her tilfælde. Overskriften var mere ment som et generelt udbrud over alle de tilfælde der har været oppe i tiden her på det sidste og så da jeg skrev det så blev jeg sgu bare så sur at det kom til at handle om noget helt andet.

Anmeld

13. november 2010

<3

TbCp skriver:

3 år?? Så skal dommeren da være helt vildt streng! Det må han gerne for min skyld men synes ikke engang at 3 år er nok. Der er latterlig lave straffe for incest/pædofili i DK. Og ja jeg ved godt at det er for at det skal være billigere at bolle et barn end at dræbe det som det jo ikke er i fx. USA.

Synes bare der er lidt for mange tilfælde i øjeblikket oppe og vende i medierne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.