Mælke knopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Lillefe

Ni-ko-li-ne skriver:

Min SP og læge sagde at de kom pga hormoner... Efter en graviditet og fødsel har moderen mange hormoner i kroppen og disse videregives ved amning og således får baby hormon knopper... De er røde og gullige i midten, nærmest som en bums og så flytter de sig... Det er ganske ufarligt

Ja jeg tror også det er dem som man kalder mælke knopper.. syntes bare det var underligt at hun begyndte på om det var varme knopper.. hun sagde de andre kom først når de var 4 uger.. men altså der er jo ingen manual på hvornår ting kommer hvis du spørger mig! han er 4 uger onsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Ni-ko-li-ne

Perl skriver:

Ja jeg tror også det er dem som man kalder mælke knopper.. syntes bare det var underligt at hun begyndte på om det var varme knopper.. hun sagde de andre kom først når de var 4 uger.. men altså der er jo ingen manual på hvornår ting kommer hvis du spørger mig! han er 4 uger onsdag!

Ej en tosse... Ja undskyld mig... Men man kan da ikk sige at de først kommer efter 4 uger!!! Nikoline havde dem fra hun var få dage... Og jeg er lige blevet faster igen, og lille baby pigen har dem os

Anmeld

14. november 2010

2babygirls

Ni-ko-li-ne skriver:

Min SP og læge sagde at de kom pga hormoner... Efter en graviditet og fødsel har moderen mange hormoner i kroppen og disse videregives ved amning og således får baby hormon knopper... De er røde og gullige i midten, nærmest som en bums og så flytter de sig... Det er ganske ufarligt

ØV  min lille skat er ogå fuld af dem, og så er det mig der har "skamferet" hendes fine baby hud med alle de knopper

Anmeld

14. november 2010

Lillefe

Ni-ko-li-ne skriver:

Ej en tosse... Ja undskyld mig... Men man kan da ikk sige at de først kommer efter 4 uger!!! Nikoline havde dem fra hun var få dage... Og jeg er lige blevet faster igen, og lille baby pigen har dem os

Ja men kenneth og jeg blev også enige om der ikke fandtes en manual til den slags.. hehe.. men tænkte jeg lige ville høre andres meninger om det herinde.. det er meget rart man lige kan høre andres erfaringer.. !

Anmeld

24. november 2010

Lillefe

Ni-ko-li-ne skriver:

hmm... nu må jeg lige spørger om noget igen.. men hvordan så din datters ud til sidst? Nilan's hud er nemlig meget tør nu det er som om de er begyndt at forsvinde men hans hud tørre vildt ud pga dem... det ser farligt ud.. kan lige vise et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2010

Ni-ko-li-ne

Perl skriver:

hmm... nu må jeg lige spørger om noget igen.. men hvordan så din datters ud til sidst? Nilan's hud er nemlig meget tør nu det er som om de er begyndt at forsvinde men hans hud tørre vildt ud pga dem... det ser farligt ud.. kan lige vise et billede

Hmmm på et tidspunkt var det som om Nikoline "skiftede" hud... Så der var en masse tør hud... Det gik væk igen.... Hvor lang tid har huden været tør?

Hvis knopperne fortsætter sådan på Nilan ville jeg konsultere lægen, bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

24. november 2010

2babygirls

Nogle af Lauras varmeknopper var også lidt gullige lidt i retning af bumser, og det var ikke mælkeknopper. Konstateret af både personale på OUH's afdeling H6 og af egen læge

Madeleine var også fuld af dem i ansigtet, men lægen (studerende) konstaterede at det var eksem  æhhh, er du sikker... Ja Ja, i får lige noget med binyrebarkhomon

Ville også sige det var varmeknopper/hormonknopper, men nix sagde den så kloge læge...

Anmeld

24. november 2010

Pige2009

Tina&Martin skriver:

Madeleine var også fuld af dem i ansigtet, men lægen (srende) konstaterede at det var eksem  æhhh, er du sikker... Ja Ja, i får lige noget med binyrebarkhomon

Ville også sige det var varmeknopper/hormonknopper, men nix sagde den så kloge læge...

Ja, ja. Man hører meget

Anmeld

24. november 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

det er også det vores SP har sagt om Sols knopper

Anmeld

24. november 2010

Lillefe

Perl skriver:

det begyndte at rørre i går og nu syntes jeg det er rigtigt slemt.. kan bare intet huske med Nadia om hun havde det osv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.