Mælke knopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.392 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Lillefe

Hej med jer lige et spørgsmål jeg kan slet ikke huske det fra da min datter var lille, mælke knopperne de flytter sig rundt ikke? og der er et par stykker af dem skal have gulige/hvidlige spids ikke? sundhedsplajersken hentydyde til at det var varme knopper han havde fået og det forstår jeg ikke for jeg syntes det ligner mælke knopper plus at han har det kun i/på hovedet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Pige2009

Nogle af Lauras varmeknopper var også lidt gullige lidt i retning af bumser, og det var ikke mælkeknopper. Konstateret af både personale på OUH's afdeling H6 og af egen læge

Anmeld

13. november 2010

Lillefe

Baagøe skriver:

Nogle af Lauras varmeknopper var også lidt gullige lidt i retning af bumser, og det var ikke mælkeknopper. Konstateret af både personale på OUH's afdeling H6 og af egen læge

ok hvor fik hun dem henne? og flyttede de sig?

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Perl skriver:

ok hvor fik hun dem henne? og flyttede de sig?

Ja, nogle dage kunne de være overalt, andre dage kun omkring munden og de kunne forsvinde fra en dag til anden

Anmeld

13. november 2010

Lillefe

Baagøe skriver:

Ja, nogle dage kunne de være overalt, andre dage kun omkring munden og de kunne forsvinde fra en dag til anden

ok men det var også kun i hovedet eller på hovedet.. ?

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Perl skriver:

ok men det var også kun i hovedet eller på hovedet.. ?

Det skiftede. Nogle dage kun i hovedet, andre over hele kroppen...

Anmeld

14. november 2010

CarinaSB

Kan det være det man kalder flyve knopper? Noah havde det nemlig .. De rykkede sig hele tiden .. Men han havde dem nemlig i sær i ansigtet og oven på hovedet ..

Anmeld

14. november 2010

Lillefe

CarinaSB skriver:

Kan det være det man kalder flyve knopper? Noah havde det nemlig .. De rykkede sig hele tiden .. Men han havde dem nemlig i sær i ansigtet og oven på hovedet ..

ok det er også det min dreng har han har ikk på kroppen.. syntes dog dem på hovedet er ved at forsvinde..

Anmeld

14. november 2010

CarinaSB

Perl skriver:

ok det er også det min dreng har han har ikk på kroppen.. syntes dog dem på hovedet er ved at forsvinde..

Noah's forsvandt meget hurtigt .. Tror han havde dem i 3 dages tid .. Jeg var nemlig bange for det var skoldkopper .. og så grinede hende jordmoderen der var på sygehuset .. fordi at han jo ikk havde været i nærheden af en der havde skoldkopper ..

Anmeld

14. november 2010

Ni-ko-li-ne

Min SP og læge sagde at de kom pga hormoner... Efter en graviditet og fødsel har moderen mange hormoner i kroppen og disse videregives ved amning og således får baby hormon knopper... De er røde og gullige i midten, nærmest som en bums og så flytter de sig... Det er ganske ufarligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.