Han gider bare ikke kartoffelmos!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

tinasmor

Jeg fik sådan en bog fra sp. Den hed vist noget med. Mad til børn og babyer eller sådan noget (kan også købes på appoteret til ca 70 kr) kan huske at der var en hel masse god e og nemme opskrifter fra de er baby til de er lidt større. Her hjemme kunne hun lide: Øllebrød, hirsegrød, hj.lavet frugtgrød, grønsagsgrød (brocoli, gulerødder og en enkelt karfoffel) havregrød osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

tinasmor

Jeg fik sådan en bog fra sp. Den hed vist noget med. Mad til børn og babyer eller sådan noget (kan også købes på appoteret til ca 70 kr) kan huske at der var en hel masse god e og nemme opskrifter fra de er baby til de er lidt større. Her hjemme kunne hun lide: Øllebrød, hirsegrød, hj.lavet frugtgrød, grønsagsgrød (brocoli, gulerødder og en enkelt karfoffel) havregrød osv.

Anmeld

13. november 2010

serinasmor

KittyGirl skriver:

Det vil jeg forsøge mig med..

jeg er nok ikke så kreativ med hva man kan lave... (dumme mig) ...

det er jo bare et nyt område

den erfaring du får nu kan du jo så give videre til en anden om et par måneder ... jeg ved det jo kun fordi vi har stået i det ( med en pige der åbenbart ville selv ..det gik fint med skemad i starten men pludselig var der bare lukket... vi prøvede ALT og først da hun fik lov selv at spise og gratte kunne vi få lov at give lidt mad MÅSKE ... så det endte med at hun fik alt i bidder i stedet .. for det var nemmere at styre ... men vi prøvede i alt at made hende i 1½ måned med ALT hvad vi kunne finde på der kunne moses)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.