kiropraktor - nej tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

NoName

SussieThyssen skriver:

Godt der ikke er sket mere søde. Og godt du har fundet en stille og rolig behandler, som ved hvad hun gør.
Efter min mening hører kiropraktik og babyer eller småbørn ikke sammen.
Zoneterapi ja, og massage og den slags ikke dybdegående ting, men at give sig til at brække løs i småbørn er helt hen i vejret.
Små børns knogler er bløde som gummi, bruskpladerne er ikke færdig festnede, så almindelig logik siger sig selv at man kan skade langt mere end at gavne.
Hermed ikke sagt at det måske har hjulpet enkelte, men generelt mener jeg, at det er en meget vovelig affære, især fordi kiropraktorer nu engang ikke er hverken videnskabeligt eller lægeligt examineret.
Det er zoneterapeuter m.m. heller ikke, men de går heller ikke ind og brækker løs i hele skelettet.
Personligt kunne jeg ikke drømme om at lade en kiropraktor røre mig, og vil heller aldrig anbefale det til nogen, men jeg erkender da, at mange voksne har glæde af det, så det er fint nok.
Men at udsætte mine børn for det ville jeg aldrig nogensinde gøre.
Held og lykke med behandlingen.

Kærligst
Sussie

Tak for svar sussie....

Jeg må altså lige slå et slag for hende kranio sakral damen....

ALDRIG har Caroline musen sovet bedre siden vi har været hos hende... Før var det en evig kamp for mig at få hende til at sove små 1,5 time og et utal af sutteture, trille ture skulle der til, MEN nu kan hun lægges og jeg hører faktisk ikke et pip fra hende før hun vågner med et kæmpe smil over hele hovedet efter 2-2,5 time.... og hun er endnu gladere end før....

hvor er det lækkert. im in love with my terapi dame....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

SussieThyssen

noname skriver:

Tak for svar sussie....

Jeg må altså lige slå et slag for hende kranio sakral damen....

ALDRIG har Caroline musen sovet bedre siden vi har været hos hende... Før var det en evig kamp for mig at få hende til at sove små 1,5 time og et utal af sutteture, trille ture skulle der til, MEN nu kan hun lægges og jeg hører faktisk ikke et pip fra hende før hun vågner med et kæmpe smil over hele hovedet efter 2-2,5 time.... og hun er endnu gladere end før....

hvor er det lækkert. im in love with my terapi dame....

Super..jeg har også hørt meget godt om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.