Hva gør i andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Diana...

MetteT skriver:

Lige præcis... Og da det jo er en bette mand der gemmer sig i maven på mig, blir man jo lidt nervøs..

Det kan jeg godt forstå det ville jeg også blive. Jeg synes der var en debat ved navn bonner igår eller idag mon ikke det handler om det jeg kan selvfølgelig ikke lige finde den men jeg søger videre hi hi. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Lotus86

Jeg aner intet om det, og jeg skal heller ikke gøre mig til ekspert eller noget, men jeg tror simpelthen ikke på, at det vil have nogen effekt på ens ufødte barn, at man i ca. 3 sek. pr. gang, rør ved en kassebon..!!??!

Anmeld

12. november 2010

lhn89

Jeg er også i tvivl om hvad jeg skal gøre, hørte at de anbefaler man får en lægeerklæring på at man ikke må sidde ved kassen. Men ved ikke om det virker for pylrende hvis jeg gør det? 

Anmeld

12. november 2010

<3

MetteT skriver:

Ja, i må meget gerne sende et link hvis der kom en tråd om det i går.. Har ikke lige set den så..

Men hva gør i andre gravide kasse"damer"?? Efter det der kom frem i går??

Jeg ved det simpelthen ikke.. Jeg er sgu lidt bekymret, men vil jo heller ikke virke hysterisk..

Knus Mette

Og til alle andre, hva er jeres mening om det??

Jeg er ikke kassedame men har set flere med bomuldshandsker

Anmeld

12. november 2010

Diana...

lhn89 skriver:

Jeg er også i tvivl om hvad jeg skal gøre, hørte at de anbefaler man får en lægeerklæring på at man ikke må sidde ved kassen. Men ved ikke om det virker for pylrende hvis jeg gør det? 

Altså hvis de lige frem anbefaler at man får en lægeerklæring på det jamen så må der jo også være noget om snakken også må det da være lidt alvorligt. For ellers ville de sgu da ikke sige sådan det ville jeg da mene. 

Anmeld

12. november 2010

Mortilxx

For tyve år siden var mange flere ting lavet helt naturligt, uden alle mulige mærkelige tilsætningsstoffer. Selvfølgelig er der noget om snakken med parfumer og alle mulige tilsætningsstoffer, og nogle vil jeg synes er nemme at tænke sig til.

Hovedpinepiller og bonner, det tror jeg lidt er noget pjat. Indtager du hovedpinepiller i store mængder, så ja, så er det da klart at der sker noget. Men bonner, den tror jeg ikke på. Når vi sidder/står ved kassen begynder vi jo ikke at stå og rørre helt vildt meget ved det papir, vi tager det hurtigt i hånden og giver kunden det.

Jeg tror ikke at du skal være bange for at sidde ved kassen

Anmeld

12. november 2010

Lotus86

Nihell skriver:

For tyve år siden var mange flere ting lavet helt naturligt, uden alle mulige mærkelige tilsætningsstoffer. Selvfølgelig er der noget om snakken med parfumer og alle mulige tilsætningsstoffer, og nogle vil jeg synes er nemme at tænke sig til.

Hovedpinepiller og bonner, det tror jeg lidt er noget pjat. Indtager du hovedpinepiller i store mængder, så ja, så er det da klart at der sker noget. Men bonner, den tror jeg ikke på. Når vi sidder/står ved kassen begynder vi jo ikke at stå og rørre helt vildt meget ved det papir, vi tager det hurtigt i hånden og giver kunden det.

Jeg tror ikke at du skal være bange for at sidde ved kassen

Jeg skal ikke kunne sige hvad diverse ting var lavet af for 20 år siden, for det har jeg godt nok ingen anelse om.. Men tror tilgengæld at man levde noget mere 'usundt' som gravid end mange gør i dag, dengang var det jo f.eks. meget mere normalt og 'okay' at ryge under graviditeten, og er sikker på, at man fyldte kroppen med mange andre ting, som man formentlig ikke vil gøre i dag

Anmeld

12. november 2010

LRJ

SoffiLine skriver:

For tyve år siden blev der rørt ved det ene og det andet osv osv & der er kommet så mange sunde & helt raske/normale børn til Verden. Men om tyve år, er næsten alt med garanti sundhedskadeligt for mor/ufødte barn..

Det er sgu snart ikke tilladt af leve mere  Og vi bliver fyldt med en masse som vi så kan gå og bekymre os om!

Og helt ærligt, hvor meget er det lige man rør ved de bon'er? Tror sgu der skal overdrivelse til før der sker noget & det samme med det der paracetemol (staves) Det er jo i store mængder, hvilket der os er blevet sagt

Anmeld

12. november 2010

Mortilxx

Lotus86 skriver:

Jeg skal ikke kunne sige hvad diverse ting var lavet af for 20 år siden, for det har jeg godt nok ingen anelse om.. Men tror tilgengæld at man levde noget mere 'usundt' som gravid end mange gør i dag, dengang var det jo f.eks. meget mere normalt og 'okay' at ryge under graviditeten, og er sikker på, at man fyldte kroppen med mange andre ting, som man formentlig ikke vil gøre i dag

Det skal jeg ikke kunne sige hvad de fyldte sig med dengang. Men der var ikke tilsætningsstoffer i samme stil som der er i dag

Rygning tror jeg du har meget ret i. Madvaner, der tror jeg at det er forskelligt fra person til person, både idag og for tyve år siden. Nogle er meget sunde og andre er ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.