Hva gør i andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. november 2010

MetteT

Ja, i må meget gerne sende et link hvis der kom en tråd om det i går.. Har ikke lige set den så..

Men hva gør i andre gravide kasse"damer"?? Efter det der kom frem i går??

Jeg ved det simpelthen ikke.. Jeg er sgu lidt bekymret, men vil jo heller ikke virke hysterisk..

Knus Mette

Og til alle andre, hva er jeres mening om det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Lotus86

MetteT skriver:

Ja, i må meget gerne sende et link hvis der kom en tråd om det i går.. Har ikke lige set den så..

Men hva gør i andre gravide kasse"damer"?? Efter det der kom frem i går??

Jeg ved det simpelthen ikke.. Jeg er sgu lidt bekymret, men vil jo heller ikke virke hysterisk..

Knus Mette

Og til alle andre, hva er jeres mening om det??

Jeg gør ikke noget ved det... Jeg synes ærlig talt det er ved at være lidt for meget efterhånden...

Tvivler på det er sundt at rende rundt til dagligt og indånde bilos og hvad der ellers flyver rundt at lækre ting i luften, men det kan man jo heller ikke undgå...

Synes man skal passe på med ikke at blive alt for hysterisk, ellers kan det nok godt gå hen og blive 9 meeeget lange måneder...

Og altså, der blev jo også født sunde og raske børn for 20 år siden, og der rørte de nok både ved bonner og brugte creme med parabener i

Anmeld

12. november 2010

MetteT

Lotus86 skriver:

Jeg gør ikke noget ved det... Jeg synes ærlig talt det er ved at være lidt for meget efterhånden...

Tvivler på det er sundt at rende rundt til dagligt og indånde bilos og hvad der ellers flyver rundt at lækre ting i luften, men det kan man jo heller ikke undgå...

Synes man skal passe på med ikke at blive alt for hysterisk, ellers kan det nok godt gå hen og blive 9 meeeget lange måneder...

Og altså, der blev jo også født sunde og raske børn for 20 år siden, og der rørte de nok både ved bonner og brugte creme med parabener i

Ja det er også sådan jeg tænker.. Nu har jeg jo Kathrine på knap 2 år og hende er der ikke noget med.. Men mange af tingene kan man jo også først se om mange år... F.eks sædkvalitet.. (venter en dreng)

Knus Mette

Anmeld

12. november 2010

Diana...

Hvad er det for noget der kommet frem det har jeg da vidst ikke hørt? 

Anmeld

12. november 2010

MetteT

Diana... skriver:

Hvad er det for noget der kommet frem det har jeg da vidst ikke hørt? 

At der er det der Bispehanol A I kasseboner, som kan være skadeligt for fostre..

Knus

Anmeld

12. november 2010

Diana...

MetteT skriver:

At der er det der Bispehanol A I kasseboner, som kan være skadeligt for fostre..

Knus

Nå for pokker det var sgu da skræmmende  Hvad har de tænkt sig at gøre ved det, de bliver ikke taget af market eller? 

Anmeld

12. november 2010

MetteT

Diana... skriver:

Nå for pokker det var sgu da skræmmende  Hvad har de tænkt sig at gøre ved det, de bliver ikke taget af market eller? 

De ska lige ha det undersøgt nærmere før de gør mere ved det.. Tror undersøgelsen blir færdig i år, men først offentlig gjort næste år..

Anmeld

12. november 2010

Diana...

MetteT skriver:

De ska lige ha det undersøgt nærmere før de gør mere ved det.. Tror undersøgelsen blir færdig i år, men først offentlig gjort næste år..

Hmm. Det er bare mange bonner der ryger igennem hverdag. Og især drenge børn er jo meget sarte i deres lille pung. Ahh den er sgu svær. 

Anmeld

12. november 2010

MetteT

Diana... skriver:

Hmm. Det er bare mange bonner der ryger igennem hverdag. Og især drenge børn er jo meget sarte i deres lille pung. Ahh den er sgu svær. 

Lige præcis... Og da det jo er en bette mand der gemmer sig i maven på mig, blir man jo lidt nervøs..

Anmeld

12. november 2010

SoffiLine

For tyve år siden blev der rørt ved det ene og det andet osv osv & der er kommet så mange sunde & helt raske/normale børn til Verden. Men om tyve år, er næsten alt med garanti sundhedskadeligt for mor/ufødte barn..

Det er sgu snart ikke tilladt af leve mere  Og vi bliver fyldt med en masse som vi så kan gå og bekymre os om!

Og helt ærligt, hvor meget er det lige man rør ved de bon'er? Tror sgu der skal overdrivelse til før der sker noget & det samme med det der paracetemol (staves) Det er jo i store mængder, hvilket der os er blevet sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.