Madproblemer igen, og kartoffelmos???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

mor_sabina

Mille83 skriver:

Hej

Så du mener grød kl 12, kl 15 og kl 18? Det tror jeg ikke jeg kan få i hende....

Overvejer lidt og indføre grød om morgenen og ser om det ikke ændrer lidt på det hele...

Joooooooooo vi skal snart ses - jeg SKAL se den mave inden Julian kommer til verden.....

Men ihhh det er jo umuligt og finde en dag...Er alle jeres weekender booket..?

KNUS

Jamen morgenmad imorgen?
Hvad siger sundhedsplejersken?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Mille83

mor_sabina skriver:

Jamen morgenmad imorgen?
Hvad siger sundhedsplejersken?

Thomas skal arbejde imorgen..... - Men du er velkommen her til morgenmad, hehe...

Hun siger bare at jeg skal erstatte vand med mælk også skal jeg ringe til hende på tirsdag for og høre hvad hun ellers siger mht grøden

Anmeld

13. november 2010

mor_sabina

Mille83 skriver:

Thomas skal arbejde imorgen..... - Men du er velkommen her til morgenmad, hehe...

Hun siger bare at jeg skal erstatte vand med mælk også skal jeg ringe til hende på tirsdag for og høre hvad hun ellers siger mht grøden

Jeg husker jeg læste om at de skulle fyldes op i løbet af dagen så de var fri for at skulle have så meget om afteen, og på den måde undgår man vel også bleskift om natten? Men synes da du skal tilbyde hende grød om morgenen også, og så er der jo kun 4 dage til rugbrød

Øv det var for sent jeg fik læst din besked ellers var vi kommet til morgenmad

Anmeld

13. november 2010

Mille83

mor_sabina skriver:

Jeg husker jeg læste om at de skulle fyldes op i løbet af dagen så de var fri for at skulle have så meget om afteen, og på den måde undgår man vel også bleskift om natten? Men synes da du skal tilbyde hende grød om morgenen også, og så er der jo kun 4 dage til rugbrød

Øv det var for sent jeg fik læst din besked ellers var vi kommet til morgenmad

I må også gerne komme til morgenmad imorgen  Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.