til min lille nevø/niece

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

otlitrom

Det kan du da sagtens!! Den kommende far her i huset har selv købt strømper magen til, og jeg har købt en body med barbapapa (eller hvordan det nu staves). Vi ved heller ikke, hvad vi får så vi køber farverigt, men neutralt!

Fint sæt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Vingummien

Det kan man da sagtens og hvor er det sødt

Anmeld

12. november 2010

BabyMus

nutche skriver:

ja også selv om den dominerende farve er grøn

Ja og ville ikke ha noget i mod af putte en pige i grønt. Jeg synes bare det er en helt vild sød dragt. (:

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

BabyMus skriver:

Ja og ville ikke ha noget i mod af putte en pige i grønt. Jeg synes bare det er en helt vild sød dragt. (:

min datter gik også i mange forskellige farver. men ved at nogen er mere obs på det end andre

Anmeld

12. november 2010

K&S

nutche skriver:

jeg står i den super heldige situation at jeg skal være faster igen liiige om lidt. de ved ikke hvad de får, men for nylig i h&m faldt jeg over dette her. ved godt det mest er til drenge...men kan det ikke også bruges til en pige?

SAGTENS

Anmeld

12. november 2010

titte

Sagtens...

Har selv købt et startsæt med barbapapa på og lidt andre ting. og Jeg ved jeg får en pige  der er jo både pige og drenge farver i det...

Anmeld

12. november 2010

SiLiMiMa

nutche skriver:

jeg står i den super heldige situation at jeg skal være faster igen liiige om lidt. de ved ikke hvad de får, men for nylig i h&m faldt jeg over dette her. ved godt det mest er til drenge...men kan det ikke også bruges til en pige?

Sagtens!! det er sødt

heise

Anmeld

12. november 2010

BabyMus

nutche skriver:

min datter gik også i mange forskellige farver. men ved at nogen er mere obs på det end andre

Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Men hvis det nu bliver en pige, og de ikke synes den er piget nok, eller hvad man kan sige. Så må de jo bare sige det og så kan de bytte det. Det er jo lidt svært ellers når man ikke kender kønnet. Så bliver man jo nødt til at vente til h*n er blevet født før man køber noget. Jeg synes da bare det er sødt at du allerede har købt en gave. (:

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Det kan du da sagtens!! Den kommende far her i huset har selv købt strømper magen til, og jeg har købt en body med barbapapa (eller hvordan det nu staves). Vi ved heller ikke, hvad vi får så vi køber farverigt, men neutralt!

Fint sæt!

synes også strømperne var lidt sjove dem ku jeg sagtens ha købt da Rasmus var lille

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

BabyMus skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Men hvis det nu bliver en pige, og de ikke synes den er piget nok, eller hvad man kan sige. Så må de jo bare sige det og så kan de bytte det. Det er jo lidt svært ellers når man ikke kender kønnet. Så bliver man jo nødt til at vente til h*n er blevet født før man køber noget. Jeg synes da bare det er sødt at du allerede har købt en gave. (:

jamen det er lidt pudsigt, for jeg har egentligt ikke spekuleret så meget over det, og plejer også at vente med at købe gaven...men da jeg så det lille sæt, ku jeg bare slet ikke lade være...og så blev jeg overmandet af en stærk fornemmelse af at de får en dreng... så nu må vi se om min fornemmelse holder stik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.