til min lille nevø/niece

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Lone Jakobsen

jeg står i den super heldige situation at jeg skal være faster igen liiige om lidt. de ved ikke hvad de får, men for nylig i h&m faldt jeg over dette her. ved godt det mest er til drenge...men kan det ikke også bruges til en pige?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

B&J

nutche skriver:

jeg står i den super heldige situation at jeg skal være faster igen liiige om lidt. de ved ikke hvad de får, men for nylig i h&m faldt jeg over dette her. ved godt det mest er til drenge...men kan det ikke også bruges til en pige?

hold op et super lækkert sæt... jeg ville blive super glad for det hvis det var mig der fik detog man kan sagtens bruge det til en pige

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

B&J skriver:

hold op et super lækkert sæt... jeg ville blive super glad for det hvis det var mig der fik detog man kan sagtens bruge det til en pige

super godt. faldt også bare pladask for det. strømperne var bare lidt ekstra, synes de var sjove.

Anmeld

12. november 2010

B&J

nutche skriver:

super godt. faldt også bare pladask for det. strømperne var bare lidt ekstra, synes de var sjove.

ja det  kan jeg godt forstå du gjorde det er også bare et super sødt sæt.. og ja strømperne er også søde hihihi elsker mor og far

Anmeld

12. november 2010

Lotus86

Det synes jeg sagtens man kan... Vi ved heller ikke endnu hvad vi får, og vi har strømperne, og også flere ting med Barbapaia

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

Lotus86 skriver:

Det synes jeg sagtens man kan... Vi ved heller ikke endnu hvad vi får, og vi har strømperne, og også flere ting med Barbapaia

åh det var godt at høre de er altså også super kære. men tænkte at ellers måtte de bytte det, hvis de nu sku få en lille prinsesse. men når det er nattøj så syne jeg heller ikke det betyder helt så meget. ku da godt drømme om endnu en niece vi har nemlig et overtal af friske drenge i vores familie

Anmeld

12. november 2010

Laulund87

Jeg synes det er helt neutralt

Hvis man gik helt op i farverne er der jo faktisk lyserødt i teksten på blusen

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er helt neutralt

Hvis man gik helt op i farverne er der jo faktisk lyserødt i teksten på blusen

det sagde min datter også tror heller ikke de går så meget op i det

Anmeld

12. november 2010

BabyMus

Jeg synes også sagtens det kan bruges til både pige og dreng. Det er jo bare et rent farve mekka, det er det gode ved Barbarpapa. Det kan bruges til både dreng og pige. (:

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

BabyMus skriver:

Jeg synes også sagtens det kan bruges til både pige og dreng. Det er jo bare et rent farve mekka, det er det gode ved Barbarpapa. Det kan bruges til både dreng og pige. (:

ja også selv om den dominerende farve er grøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.