Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg står i den super heldige situation at jeg skal være faster igen liiige om lidt. de ved ikke hvad de får, men for nylig i h&m faldt jeg over dette her. ved godt det mest er til drenge...men kan det ikke også bruges til en pige?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nutche skriver: jeg står i den super heldige situation at jeg skal være faster igen liiige om lidt. de ved ikke hvad de får, men for nylig i h&m faldt jeg over dette her. ved godt det mest er til drenge...men kan det ikke også bruges til en pige?
hold op et super lækkert sæt... jeg ville blive super glad for det hvis det var mig der fik detog man kan sagtens bruge det til en pige
B&J skriver: hold op et super lækkert sæt... jeg ville blive super glad for det hvis det var mig der fik detog man kan sagtens bruge det til en pige
super godt. faldt også bare pladask for det. strømperne var bare lidt ekstra, synes de var sjove.
nutche skriver: super godt. faldt også bare pladask for det. strømperne var bare lidt ekstra, synes de var sjove.
ja det kan jeg godt forstå du gjorde det er også bare et super sødt sæt.. og ja strømperne er også søde hihihi elsker mor og far
Lotus86 skriver: Det synes jeg sagtens man kan... Vi ved heller ikke endnu hvad vi får, og vi har strømperne, og også flere ting med Barbapaia
Det synes jeg sagtens man kan... Vi ved heller ikke endnu hvad vi får, og vi har strømperne, og også flere ting med Barbapaia
åh det var godt at høre de er altså også super kære. men tænkte at ellers måtte de bytte det, hvis de nu sku få en lille prinsesse. men når det er nattøj så syne jeg heller ikke det betyder helt så meget. ku da godt drømme om endnu en niece vi har nemlig et overtal af friske drenge i vores familie
Jeg synes det er helt neutralt
Hvis man gik helt op i farverne er der jo faktisk lyserødt i teksten på blusen
Laulund87 skriver: Jeg synes det er helt neutralt Hvis man gik helt op i farverne er der jo faktisk lyserødt i teksten på blusen
det sagde min datter også tror heller ikke de går så meget op i det
Jeg synes også sagtens det kan bruges til både pige og dreng. Det er jo bare et rent farve mekka, det er det gode ved Barbarpapa. Det kan bruges til både dreng og pige. (:
BabyMus skriver: Jeg synes også sagtens det kan bruges til både pige og dreng. Det er jo bare et rent farve mekka, det er det gode ved Barbarpapa. Det kan bruges til både dreng og pige. (:
ja også selv om den dominerende farve er grøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128