er det normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Alberts/

MortilMogL skriver:

årh, troede faks han var noget ældre, men hvor er han dog sød.. altså min datter er fra 15 juli, og hende skifter jeg hver 3 time ca, og der er bleen ikke voldsomt fyldt synes jeg ikke. jeg synes helt bestemt du skal prøve at ringe til lægevagten og hører hvad de siger, så kan de vudere om det er noget de vil kigge på, eller du skal kontakte din egen læge, har han blærebetændelse kan det jo sagtens gøre ondt på ham.

tak,

han bleer er ik tunge, men bare en lille tissetår, men ha sover stadig. men ringer til lægen imorgen og vagtlægen hvis han vågner og er ked

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Bondepigen

Alberts/ skriver:

tak,

han bleer er ik tunge, men bare en lille tissetår, men ha sover stadig. men ringer til lægen imorgen og vagtlægen hvis han vågner og er ked

Det er godt du ringer til egen læge i morgen eller vagtlæge, hvis han vågner og er ked....

For når man har blærebetændelse kan man jo have svært ved at tømme blæren... Kan babyer mon få nyresten? Og jeg siger det ikke for at gøre dig mere bekymret, men for at du kan spørge lægen og udelukke det, hvis det er...

Anmeld

12. november 2010

Alberts/

bondepigen skriver:

Det er godt du ringer til egen læge i morgen eller vagtlæge, hvis han vågner og er ked....

For når man har blærebetændelse kan man jo have svært ved at tømme blæren... Kan babyer mon få nyresten? Og jeg siger det ikke for at gøre dig mere bekymret, men for at du kan spørge lægen og udelukke det, hvis det er...

han sov resten af natten, heldigvis, og vågnede normalt og ville have mad imorges, men har ringet for en sikkerhedsskyld, og de siger der ikke er noget at være bange for, men skal ringe hvis han bliver ked når han tisser igen,

Anmeld

12. november 2010

Bondepigen

Alberts/ skriver:

han sov resten af natten, heldigvis, og vågnede normalt og ville have mad imorges, men har ringet for en sikkerhedsskyld, og de siger der ikke er noget at være bange for, men skal ringe hvis han bliver ked når han tisser igen,

Nårh det er dejligt at høre!!!

Anmeld

12. november 2010

Alberts/

bondepigen skriver:

Nårh det er dejligt at høre!!!

ja meget, og det hele har heldigvis været som det plejer(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.