er det normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.285 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Alberts/

at min søn skal tisse så meget, på 1 time, har han leveret 6 tissebleer. og hvergang græder han og er ikk til at trøste. når man tager bleen af ham falder han til ro, får  en ny ble på og inden længe gentager det sig, han græder og græder og græder når han tisser og gør det ofte. han kom i seng klokken 20 og har vågnet hver gang han har tisset og grædt og det gør han ca 6 gange i timen, hans søvn bliver afbrudt hele tiden,,,

bare kald mig en pyllerrøv, men kan dette være sandt at han ska tisse så meget og græde imens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

mariamiss6

Øøøøh nej det tror jeg bestemt ikke... kunne altså godt tyde på en blærebetændelse, eller lignende....

Afsted til lægen imorgen eller endda vagtlægen nu...

Anmeld

11. november 2010

Alberts/

mariamiss6 skriver:

Øøøøh nej det tror jeg bestemt ikke... kunne altså godt tyde på en blærebetændelse, eller lignende....

Afsted til lægen imorgen eller endda vagtlægen nu...

ringer til lægen imorgen, han er faldet til ro nu, men hvis det bliver ved må det jo blive lægevagten,

Anmeld

11. november 2010

Vial

Ring og spørg vagtlægen.

Dvs. du skifter ham hver 10. min ca.? Det var godt nok vildt.  

Anmeld

11. november 2010

Alberts/

ja i de her 3 timer har jeg,  men nu har han sovet godt ½ time, håber han sover resten af natten, så må jeg ringe til lægen imorgen,

Anmeld

11. november 2010

Kamilla-m

Alberts/ skriver:

at min søn skal tisse så meget, på 1 time, har han leveret 6 tissebleer. og hvergang græder han og er ikk til at trøste. når man tager bleen af ham falder han til ro, får  en ny ble på og inden længe gentager det sig, han græder og græder og græder når han tisser og gør det ofte. han kom i seng klokken 20 og har vågnet hver gang han har tisset og grædt og det gør han ca 6 gange i timen, hans søvn bliver afbrudt hele tiden,,,

bare kald mig en pyllerrøv, men kan dette være sandt at han ska tisse så meget og græde imens?

tænker også afsted til vagtlægen.

- hvor meget drikker han?

Anmeld

11. november 2010

Alberts/

MortilMogL skriver:

tænker også afsted til vagtlægen.

- hvor meget drikker han?

135-150 hver 3 time ca

Anmeld

11. november 2010

Kamilla-m

Alberts/ skriver:

135-150 hver 3 time ca

årh, troede faks han var noget ældre, men hvor er han dog sød.. altså min datter er fra 15 juli, og hende skifter jeg hver 3 time ca, og der er bleen ikke voldsomt fyldt synes jeg ikke. jeg synes helt bestemt du skal prøve at ringe til lægevagten og hører hvad de siger, så kan de vudere om det er noget de vil kigge på, eller du skal kontakte din egen læge, har han blærebetændelse kan det jo sagtens gøre ondt på ham.

Anmeld

11. november 2010

Vial

Alberts/ skriver:

ja i de her 3 timer har jeg,  men nu har han sovet godt ½ time, håber han sover resten af natten, så må jeg ringe til lægen imorgen,

Håber, han får en god og rolig nat. Lyder godt nok af meget væske. Der skal alligevel meget ud for at gøre en ble tung.

God bedring med ham.

Anmeld

11. november 2010

Alberts/

KaMa skriver:

Håber, han får en god og rolig nat. Lyder godt nok af meget væske. Der skal alligevel meget ud for at gøre en ble tung.

God bedring med ham.

hans blee  er ikk tung men lidt tis, og bliver først rolig når den er sikiftet, men han sover heldigvis stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.