Hjælp.. Hvordan får jeg svigermor til at forstå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

tinasmor

Trolde_mor skriver:

Er også det vi hidtil har gjort.. og det med lige ud af posen..

Har prøvet at forklare min egen mor efter et besøg, hvor Kian om aftenen var ekstrem urolg og svær at få i seng, at Kian jo ikke er så stor endnu og derfor meget sensitiv og at han jo lige skal se folk an, hendes reaktion: Hun har passet mange børn og de har aldrig haft det sådan, måske vi skulle tage ham til læge!!

Og så tænkte vi at vi ville sige til svigermor og far at han har det lidt svært med lige at være hos fremmede, nu han ikke er så gammel. Men vi ønsker jo ikke de skal se ham som lille Kian der ikke kan klare så meget..

Ville ønske de begge kunne huske tiden med deres egne børn..... Men det er jo mange år siden, og man glemmer med årene..

hvor er det bare træls at det skal være sådan. At du ud over at skulle lære dette dejlige nye, vidunderlige menneske at kende, at du så også skal "kæmpe" med disse ting også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

forstår jer godt for men vil jo heller ikke gøre dem skuffet eller ked af det.... men håber virkelig i kan finde en god måde af en her inde jeg er ikke så god til den slags kun over for min mor men hende kan jeg også tingene til lige ud

Netop..

Håber jeg også Hvordan ville du sige det til din mor?

Anmeld

11. november 2010

B&J

Trolde_mor skriver:

Netop..

Håber jeg også Hvordan ville du sige det til din mor?

jeg ville sige søde mor han er jo så lille ville du ha gjordt det med os dengang og det kender jeg hende for godt til hun ikke ville

Anmeld

11. november 2010

Trolde_mor

tinasmor skriver:

hvor er det bare træls at det skal være sådan. At du ud over at skulle lære dette dejlige nye, vidunderlige menneske at kende, at du så også skal "kæmpe" med disse ting også.

Det er bare så frustrende at mennesker omkring en ikke forstår det og nærmest sygeliggør ham.. for han fejler jo intet - SP roser ham til skyerne og siger han er en glad og mild dreng.. Han er nysgerrig nok osv.

Føler virkelig han er helt igennem sund og rask 'normal' (for hvad er normal? ) baby. Men at skulle hen og forsvare det fordi folk vælger at tænke på deres eget behov frem for den lille baby's.. dét er hårdt..

Han kommer altså først, ham den lille Kian

Anmeld

11. november 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

jeg ville sige søde mor han er jo så lille ville du ha gjordt det med os dengang og det kender jeg hende for godt til hun ikke ville

Ej hvor dejligt at hun så kan huske hvordan det var for hende selv da du var lille Rigtig dejligt Lyder til en rigtig god mor du har

Anmeld

11. november 2010

B&J

Trolde_mor skriver:

Ej hvor dejligt at hun så kan huske hvordan det var for hende selv da du var lille Rigtig dejligt Lyder til en rigtig god mor du har

på nogle punkter ja... men sådan er det elsker min mor og hun er der alt for mig og kan altid ring eller skrive eller sige tingene lige ud

Anmeld

11. november 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

på nogle punkter ja... men sådan er det elsker min mor og hun er der alt for mig og kan altid ring eller skrive eller sige tingene lige ud

Ihh hvor må det være skønt

Håber jeg kan være sådan en mor for mig søn

Anmeld

11. november 2010

B&J

Trolde_mor skriver:

Ihh hvor må det være skønt

Håber jeg kan være sådan en mor for mig søn

håber virkelig også jeg kan være for min søn men hold op mit hjerte smeltede da min mor kom på besøg idag han er kun 8mdr og da min mor kom ind af døren kravlede han hen til hende og rejste sig op for han ville op til bedste

Anmeld

12. november 2010

Trolde_mor

B&J skriver:

håber virkelig også jeg kan være for min søn men hold op mit hjerte smeltede da min mor kom på besøg idag han er kun 8mdr og da min mor kom ind af døren kravlede han hen til hende og rejste sig op for han ville op til bedste

Awwwwwwwwwwwwwww Kan godt forstå dit hjerte smeltede gjorde bedstes vel også? Hun må da være den bedste bedste, når han sådan skynder sig hen til hende..

Anmeld

12. november 2010

B&J

Trolde_mor skriver:

Awwwwwwwwwwwwwww Kan godt forstå dit hjerte smeltede gjorde bedstes vel også? Hun må da være den bedste bedste, når han sådan skynder sig hen til hende..

min mor elsker vores søn over alt på jorden og vil gøre alt for ham hun dansede også lige en dans da hun fik afvide at hendes ønske var gået i opfyldelse så skreg hun og dansede hihihihi og hun er så stolt for her på tirsdag skal hun hente ham i dagplejen og hun kalder ham heller ikke daniel men nej nej mit barnbarn hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.