lykken vender hurtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Helene,

Hvor er jeg bare ked af det på jeres vejne. Det er ikke den bedste nyhed at få, og det bliver jo ikke bedre af dumme kommentar. I skal tage jer den tid det nu tager for at komme ovenpå igen. Og snak om det sammen. Det er vigtigt at i får sat ord på jeres følelser.

Stort (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

Becks

[citat][f][småt]Hedegaard skriver:[/småt][/f] hej alle jeg som sagt vender lykken hurtig. vi var til scanning igår, som alle andre havde vi oss glædet os til at se en lille plet der skulle blive til vores baby, men sådan gik det ikk.:'(:'( vi kunne se en plet som hun fortalte oss var vores baby, men at den ikk levede mere. vi blev kede af det og havde ikk lyst til at være der mere vi ville faktisk bare hjem og ikk tilbage på arbejde.:'(:'( Det er gjorde mig pisse sur og gal var at hun sage at vi skulle da bare op på hesten igen,>( også tænker jeg streks at det kan man da ikk vi har lige mistet vores ønske barn, det er da hårdt psykisk for både henrik og jeg. :'(:'( men vi kunne ikk få lov at tage hjem jeg skulle lige have taget en masse blodprøver før vi kunne få lov at køre hjem. ENDELIG HJEMME kunne jeg ikk få hold i tårene igen:'(:'( Nu har jeg fået svar på blodprøverne og de viser at min hormon procent er for lav. men de skal sørme lige have flere boldprøver på Onsdag for lige at se hvordan det så ser ud. jeg skal så oss have en samtale med en af sygeplejeskerne den dag for at finde ud af om jeg skal have en udskrabning eller om vi skal vente på en blødning.:( det var lige kort om vores dage i helvede som ikk er slut endnu desværre kan man ikk trylle, det kunne ellers være rart.. (H) en meget ulykkelig helene og henrik.[/citat] Ææv ææv ææv ææv ææv, hvor er det noget lort :'( Har ikke så meget og sige andet end, hvor er jeg dog frygtelig ked af det på jeres vegne (H):'(:( Håber virkelig I klarer den med hjælp fra venner, familie og os tøser her baby.dk Sender jer alle min tanker 1000.1000.1000.1000 (H) Fra Beck (H)

Anmeld

15. august 2008

Monique

Hej Helene

Det gør mig virkelig ondt på jeres vegne.
Har selv mistet/tabt 4 ønskebørn... 1 før jeg fik min den første og 3 efter før jeg så fik den lille nye, og fik selv nogle temmelige dumme kommentare fra både læger og familie og det er sku ikk lige dumme kommentare man har brug for..

Håber det lykkedes for jer næste gang..

100 Tanker til jer her fra

Anmeld

18. august 2008

Hedegaard

hej
nej det er nemlig ikk dumme kommentare man har brug for, man har brug for et stort knuz og bare lidt medlidenhed + nogen at snakke med. men det er desværre ikk alle der ser sådan på det.
men jeg er ved at komme ovenpå igen, det er nok være med henrik han tager det meget hårdt og han overvejer at sige stop for han tror ikk jeg vil kunne klare det hvis det sker igen. men jeg har det sådan at vi er nød til at prøve, men igen det er noget vi skal have snakket om.
tak for jeres ører.

(H)helene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.