Spm. til jer der bruger eller har brugt Nutramigen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.742 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. november 2010

K&S

Hejsa

Anton får Nutramigen herhjemme, fordi jeg har en hulens masse allergi, men ville lige høre om I andre, der har haft brugt Nutramigen, skiftede til "alm." MME, da jeres barn fyldte 4 måneder?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

prettybutterfly

Vi skiftede til Naan fra Nutramigen da Natalie var 5 mdr

Anmeld

11. november 2010

Ryberg

Nu fik Lasse ikke nutramigen, men profylac.... og jeg skiftede væk fra det da Lasse var 4½ mdr.

Har kørt Arlas MME brikker lige siden

Anmeld

11. november 2010

K&S

prettybutterfly skriver:

Vi skiftede til Naan fra Nutramigen da Natalie var 5 mdr

Hejsa

Tak for dit svar...! Må jeg spørge, hvorfor I valgte at skifte lige på det tidspunkt? Og skiftede I så til Nan 1 eller 2?

Katja

Anmeld

11. november 2010

K&S

KittyGirl skriver:

Nu fik Lasse ikke nutramigen, men profylac.... og jeg skiftede væk fra det da Lasse var 4½ mdr.

Har kørt Arlas MME brikker lige siden

Tak tak

Arlas MME brikker - er det dem, der også kaldes babymælk?

Katja

Anmeld

11. november 2010

Ryberg

K&S skriver:

Tak tak

Arlas MME brikker - er det dem, der også kaldes babymælk?

Katja

Jeps arla babymælk...

da jeg havde blandet så meget med profylac, så synes jeg bare ikke jeg gad mere.. og arlas brikker er bare så nemme at have med at gøre.. nemme at tage med, og de er klar til brug og behøver IKKE at være på køl når du bare skal opbevare dem..

og 9 brikker a 200 ml. 35 kr....

super nemt at bruge til den bettes mad også

Anmeld

11. november 2010

FruPudderkvast

K&S skriver:

Hejsa

Anton får Nutramigen herhjemme, fordi jeg har en hulens masse allergi, men ville lige høre om I andre, der har haft brugt Nutramigen, skiftede til "alm." MME, da jeres barn fyldte 4 måneder?

Katja

Nu får min Anthon ikke Nutramigen, men Profylac, men vi har altid brugt det allergivenlige..

De kloge siger jo at man godt kan skifte når de er 4 mdr, men vi har fået tilskud til det, så jeg har egentlig ikke tænkt over at det er dyrt..

Nu er Anthon 11 mdr og får stadig en flaske om aftenen inden sengetid og han får stadig Profylac..

Sarah

Anmeld

11. november 2010

nvm

K&S skriver:

Hejsa

Katja

jeg skiftede ikke. min datter fik det til hun var over et år ca. for hun ku slet ikk tåle alm. mælk. bare det kom på hendes kinder slog hun ud.

dagen idag drikker hun slet ikke mælk, fordi hun ikke bryder sig om det da hun aldrig ha ku drikke det.men får mad med mælkeprodukter i..

Anmeld

11. november 2010

K&S

KittyGirl skriver:

Jeps arla babymælk...

da jeg havde blandet så meget med profylac, så synes jeg bare ikke jeg gad mere.. og arlas brikker er bare så nemme at have med at gøre.. nemme at tage med, og de er klar til brug og behøver IKKE at være på køl når du bare skal opbevare dem..

og 9 brikker a 200 ml. 35 kr....

super nemt at bruge til den bettes mad også

Lige præcis, jeg er også ved at være godt træt af at skulle blande, blande og blande  og det lyder da super billigt...! Men alt er jo også billigere end Nutramigen og Profylac

Tak for hjælpen

Anmeld

11. november 2010

K&S

13~12~09 skriver:

Nu får min Anthon ikke Nutramigen, men Profylac, men vi har altid brugt det allergivenlige..

De kloge siger jo at man godt kan skifte når de er 4 mdr, men vi har fået tilskud til det, så jeg har egentlig ikke tænkt over at det er dyrt..

Nu er Anthon 11 mdr og får stadig en flaske om aftenen inden sengetid og han får stadig Profylac..

Sarah

Tak for svaret

Vi får også tilskud til Nutramigen´en, men synes bare det er så besværligt, at vi kun kan lave 1 flaske ad gangen...! Det er bestemt ikke prisen, der får mig til at ville prøve "alm." MME

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.