kitty skriver:
Bare det at jeg er gravid ændrer mine følelser totalt! Jeg vil med glæde bruge aaalt for mange på en flybillet hjem til familien bjørn, fordi det er så vigtigt for mig at vi er sammen. Nu starter vi for alvor et liv sammen som familie, og det har en stor betydning. Så koste hvad det koste vil. Jeg tør slet ikke tænke på, hvor stærkt jeg kommer til at føle det næste år
Men vi er heldigvis allerede enige. Julen bliver der hvor vi er!
Og julen i skoven lyder dejlig og fredfyldt. Ikke så meget ræs, men hygge. Det er sådan julen er bedst!
mine følelser for Sørens familie er også ændret fuldstændig efetr Sol kom. Før var det bare "jaja, de er møgtrælse, men det må vi leve med" - nu er det "jeg kan ikke udstå dem og hvis de forsvinder ud af vores verden er det HELT alright!". Søren er jo heldigvis meget enig, så jeg er ikke bare den sure mokkekone
men for fanden! der er 1...dvs EEN af hans 3 søskende der har været og se Sol
hans bror ringede og sagde, at de jo virkelig ikke kunne køre hele vejen herned blot for at se på en baby - men vi var da velkomne til Troels (hans søn) 17 års fødselsdag...da ville Sol være 10 dage OG de bor i Aalborg
Søren prøvede at sige pænt, at man altså ikke må køre så langt med en baby, men det var bare pyller med os. FÅRK!
ja, så det blir ALDRIG jul med dem og navngivningsfesten har vi rykket til København så ALLE dem der vil hende kan komme med, og så kan jyderne sejle deres egen sø i..jylland 
(det skal lige siges at Sørens søskende er 52, 50 og 49 og altså ikke er fattige studerende som flere af mine søskende - som dog kom så hurtigt de havde mulighed for det)
Anmeld